Aan- uit connector fabrieksradio

Giel357753

Nieuw lid
Hi,

Ik ben het spoor bijster wat betreft de rem, aan-uit, turn on aansluiting van de standaard autoradio van mijn skoda fabia 2013.
Het betreft een delphi gro-633 waar geen duidelijke documentatie op te vinden.
Wellicht kan ik het antwoord hier krijgen, zou mij enorm uit de brand helpen.
20230518_193642.jpg 20230518_193628.jpg 20230518_193614.jpg
 

Giel357753

Nieuw lid
De radio is standaard maar daar staat enkel delphi gro-633 op, geen amundsen of rns310.
Voor de versterker die ik er in wil hebben zit er een signaal aansluiting op dat die aan of uit gaat zodra die het signaal krijgt vanaf de radio , zonder deze blijft de versterker aan staan.
Maar het is mij niet bekend of deze er überhaupt op zit of welke connector het is.
 

EdK

Forumguru
Als je wat ik vermoed geen geschakelde 12V plus hebt en een vaste 12V , maar dus 2st vaste 12V aansluitingen achterop de radio dan word deze door de canbus aan en uit geschakeld.
Dus ja wil je je externe versterker ook mee geschakeld hebben dan zal deze canbus geschikt moeten wezen.... :pieker:
 

Pindasaus

Forumguru
Je kan ook in de zekeringkastje een zekering zoeken die met het contactslot wordt geschakeld. Dan is de versterker aan als de auto op contact staat. Er is kans dat de versterker bromt als de autoradio uit staat, maar dat kan je simpelweg uitproberen.
 
Bovenaan Onderaan