6th Int. VAG Meeting Asten, 20 juni 2010

darkprojectx

Forumguru
Quote van VW Forum

Aangezien de planningen voor meeting-seizoen 2010 alweer in volle gang zijn, willen ook wij als zijnde VW Polo Club Holland en VW Team De Kempen alvast onze datum van de volgende meeting presenteren, want ook in 2010 gaan we natuurlijk weer proberen een mooie meeting op te zetten!

flyermeeting2010.jpg

Op zondag 20 juni 2010 zal het weer plaatsvinden op de bekende locatie in het Brabantse Asten (Holland), op het terrein van de Truckstop van Hotel Nobis. Dit jaar staat er weer genoeg op de planning, ook aan de ruimte is natuurlijk gedacht
Om een indruk te krijgen, hier wat foto's van afgelopen jaar:

DSC02640-onderschrift.jpg

paar die ik afgelopen jaar met mn telefoon zelf geschoten heb:

623118381_6_l7zM.jpeg

623118587_6_zwFm.jpeg

Het is een VAG meeting, dus je bent welkom met een Volkswagen, Audi, Seat of Škoda!

Het zou leuk zijn als er meerdere Skoda's staan! Afgelopen jaar was er 1, en die heeft mij aan het denken gezet! Helaas heb ik er geen fotos meer van terug gevonden..

Duitsers, Belgen, Nederlands, iedereen komt er op af! Super meeting!

darkprojectx

Forumguru
kleine kanttekening, ben er op tijd bij, want afgelopen jaar was de opkomst zo massaal dat er zelfs op de afrit van de snelweg een VAG file was ontstaan!

Wasmachineman

Forumguru
@Darkprojectx: Jij gaat zeker niet in de auto van je broer ??:D
Ik zal helaas niet kunnen of iemand moet mij vervangen in Durban tijdens de safari ?

Gieliovd

Forumguru
Omdat je zo aandringt wil ik je wel vervangen Frank, dan kan jij naar de meeting.

Boek de reis maar even om naar mijn naam, je hebt mijn gegevens.

Wasmachineman

Forumguru
Ik ga hopelijk volgend jaar wel naar de VAG meeting.
Lijkt me wel erg leuk om heen te gaan !

Weet niet of het wel een goed idee is als jij in mijn plaats gaat ! Wat gaat je nieuwe baas nou zeggen ? Net een tocht gehad door Afrika en hoppa....weer naar Afrika !:bye:

darkprojectx

Forumguru
Het was een super meeting!
Er waren zeker autos van niveau!
Dus ik heb me prima kunnen vermaken! Entree was even schrikken aangezien ik hier niet meer aan gedacht had (10 euro) maar de broodjes frikandel waren daarintegen weer lekker goedkoop haha

Leuke dag, droge dag, mooie autos, hier en daar wat chickies, kortom;

Het was geslaagd!

Ik heb een zooi fotos geschoten, ik zal ze hier niet allemaal plaatsen want dan sterven wat computertjes.. haha

Voorproefje;

GroteFoto-TLTTVBKU.jpg

GroteFoto-JNBWWQZH.jpg

GroteFoto-E84W7QGU.jpg

GroteFoto-V8PX487K.jpg

ennnnnnnnnnn de rest vindt je op onderstaand linkje!

http://www.mijnalbum.nl/Album=44JPQRRW

have fun!

nomad

Senior Member
Er zitten best een paar mooie tussen, maar ook een paar die het echt niet begrepen hebben.

darkprojectx

Forumguru
zag er goed uit ga je ook naar mivw ?

MIVW ben ik afgelopen jaren ook geweest inderdaad,
dat is echt DE top meeting! Vooral Engeland rukt dan even massaal uit met hele dikke autos!
Dit jaar.. tja tja.. het liefst wel, maar dan moet dat hok eerst omlaag en andere wielen hebben.. dus ik denk dat ik het dit jaar skip.. :( plus dat het event eigenlijk voor VW rijders is.. (MIVW = Men In Volks Wagon)

@nomad, je had je zeker kunnen vermaken daar! Er stonden echt zo'n uiteenlopende stylen! Echt voor ieder wat wils! Ik heb bij lange na niet alles op de foto gezet

darkprojectx

Forumguru
thanx man!

de velgen ben ik wel al over uit, alleen moet hij eerst omlaag, en dan zullen volgend jaar (na de winter) de velgen komen.
Gelukkig zijn er nog meer dingen in het leven om geld aan uit te geven :D

darkprojectx

Forumguru
de meeste hebben ook airride eronder zitten ;)
dus na de meeting zetten ze de auto met een druk op de knop 5 cm omhoog en tuffen ze naar huis

Bovenaan Onderaan