5A laden veranderd naar maximaal om laadsnelheid te verhogen

EdK

Forumguru
En wat is het merk @turboturbo ?
Merk Gamma/Praxis ?
Dan verbaast het me niets, dat zijn van die stopcontacten waar je dan de schroefjes van aandraait met de draad er onder en als je dan even beweegt dan zitten de draden alweer los....

Dat ik nog wel eens privé woningen van vrienden van elektra voorzag dan zette ik ze altijd voor de keuze mbt schakelmateriaal.
Als ze Jung /Gira / Niko of Bush&Jeager aanschafte dan monteerde ik af
Als ze Berker of nog goedkopere bende kochten dan was het afmonteren en de verdere gevolgen voor hun zelf...
 

Berrychello

Forumguru
Ik heb een gewoon buiten stopcontact en zou die eigenlijk niet meer willen belasten dan de 10A die we nu doen, dat vind ik meer dan genoeg. (heb nog niet gekeken in de app, maar gezien de laadtijd doet ie wel gewoon 10A).
Heb nog eens gekeken en na een nacht laden was ie nog niet vol. Nooit zo strak op gelet dus, maar blijkbaar zit ie ook op max 5A. Ik ga zo eens kijken met de app.
 

Berrychello

Forumguru
Ik heb m nu op maximaal gezet, dan laadt ie op 10A. Met wasmachine en droger aan zaten we net over de 5kW bij elkaar, dus op het randje. Nu voor het koken (inductie en de oven moet aan) toch maar even het laden stopgezet.
 
Bovenaan Onderaan