4E2 van binnen te ontgrendelen kofferdeksel/achterklep (elektrisch)

Weessies

Actief lid
Beste mede-forummers,

Ik heb op Erwin mijn wagenspecs opgezocht en daar zie ik de meeste dingen die ik snap, maar ik zie ook de vermelding in de topictitel. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb geen knop ergens in het interieur en ik heb ook geen elektrisch bedienbare achterklep.

Wie het weet mag het zeggen. Zou wat zijn als ik per ongeluk toch een elektrisch bediende klep heb! Alleen waar zit die knop dan?!:dankje:
 

Cordoba

Forumguru
Is dit niet gewoon het openen van de achterklep via de AB (dus dat ie niet alleen los komt, maar ook echt opent), of is het het 'virtuele' pedaal, waarbij je met je voet onder de achterbumper door zwaait, en de klep dan opent (als de auto ontgrendeld is). (zie filmpje van de test van de O3 of was het de S3 waar het ook in zit)

Hoewel van binnenuit, en alleen ontgrendelen? Dan neig ik toch meer naar de knop die bij de meeste Skoda's naast de bestuurdersstoel zit.
 

MIQ_BE

Nieuw lid
Ja, het staat ook tussen de standaard optielijst van de Greenline op Skoda.be maar na redelijk wat opzoekwerk is er standaard geen knop op de middenconsole bij deze versie. Ik dacht eerst ook dat het daarover zou gaan maar blijkbaar niet dus? Ben wel benieuwd wat het inhoud want ik verwacht mijn O3 Greenline binnen ongeveer 6 weken.
 

martijn v o

Forumguru
Te ontgrendelen staat er. Dus je kunt hem van het slot af halen. Is dat niet met het knopje in de deur?
Anders had er gestaan te openen of te sluiten.
 
Bovenaan Onderaan