4-seizoenen band gezocht (205/45/16)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joergarms

Senior Member
Grappig, de hele combinatie van, auto, velg en band met enigzins ruig profiel, geven het geheel een stoere uitstraling. Goede keuze, veel plezier ermee gewenst.
 

Captain Hook

Forumguru
Zo. Net ff weggeweest. Kon ik gelijk ervaren hoe mijn Vredenstein Quatracs zich gedroegen in de sneeuw. Het zijn pure 4-seizoensbanden, maar met het welbekende goedkeuringssymbooltje voor M&S.
Severe_snow_rating.png


Ik moet zeggen, ze gedroegen zich vrijwel als volwaardige winterbanden. Ik heb een paar foto's gemaakt, zodat je kunt zien, dat het profiel idd snel vrij is van sneeuw:
RoomsterVelgW1.jpg RoomsterVelgW2.jpg
Vindt het een goed compromis product die Vredensteins. Ideaal voor het nederlandse klimaat. Met veel regen, blubber en af en toe sneeuw (zoals vandaag). :rockon:
 
@Captein Hook Mooi passen bij de wagen goed beschreven ook.(ben niet aan het slijmen:eek:)

Dat symbool betekend dat men hier de Duitse wegen mee opmag?
 

wanderer

Senior Member
met bergje en sneeuwvlok mag je duitsland in... is daar voor de wet goegekeurd
het is GEEN goedkeuringssymbool voor M+S
M+S mag elke bandenleverancier op zijn banden zetten, is een niet beschermde indicatie en is daarmee ook van weinig waarde.....
 

Tallguy

Forumguru
We hebben het topic tot nu toe apart laten staan en niet samengevoegd in Het Grote Winterbanden topic, omdat er toch wat redenen voor waren om 'm apart te houden. Echter nu zou ik toch willen verzoeken de rest van de vragen in het Grote Winterbanden topic te plaatsen. Dit (geslaagde) topic gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan