3008 hybride..

Falcon

Donateur
Bakkertje misschien is de Prius op gas dan iets voor je? :) Ja het kan echt .. zoek maar eens op google.

Even ontopic: Crisis.. wat een prijzen.. waarom meteen die topprestaties. Marketing, ik zal het wel nooit snappen ;)
 

sitechris

Donateur
Dat doen wel meer merken. Eerst een upgrade versie. Die versie verkoopt niet supergoed, maar je maakt jezelf wel als merk interessant (zie ons eens innovatief zijn.....200 pk diesel/hybride combi). Mensen worden dan wat warmer voor je merk. Kan Peugeot wel gebruiken, want echt innovatief zijn ze de afgelopen jaren niet geweest. De downgrade versies zullen op afzienbare termijn volgen, maak je daar geen zorgen over.

Tweede argument: een hybride heeft meer voordeel bij wat sterkere en grotere motoren, omdat verbruik daar wat hoger ligt en makkelijker te drukken is. Hoeveel winst ga je bij een Polo Bluemotion nog halen als je daar een elektrisch motortje aan hangt? Denk heel weinig.
 

Kirsten

Senior Member
@ Kirsten , als iedereen die geen skoda heeft hier niet meer mocht komen , stond ik op de eerste rij . Ik ben moderator en heb GEEN auto , dus dat gaat niet op he. Ben wel blij dat je hier nog steeds komt , zelfs met een lexus ben je hier verder welkom hoor . Mijn schoonvader rijd ook een lexus en dat is een heel mooie en erg luxe auto . ik zou zijn auto niet moeten hebben omdat hij te nerveus reageert op het gas (IS220D). Ik wens je dus heel veel plezier met je lexus binnen een weekje of 6 à 7. Zou je dan van je aanwinst ook eens een paar leuke foto's hier kunnen posten ? Altijd leuk toch ? Ik denk dat de meesten hier naast skoda liefhebber ook wel gewoon autoliefhebber in het algemeen zijn .( Alle , ik ben naast skoda liefhebber toch autoliefhebber in het algemeen ook hoor)

Gelukkig ben ik nog niet verbannen...

Hij komt er precies zo uit te zien als de onderstaande foto, maar als hij er is, zal ik wat fotootjes maken.

Nieuwe auto.jpg
 

Hetzer

Forumguru
leuk dat je als oud-lid en oud fabia berijder, hier zo af en toe nog actief bent, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!, je kunt in dit topic "alle andere auto's" tzt je bevinden en foto's posten.
 
Mooie auto hoor, wanneer krijg je hem nu precies??? ( leuk overigens dat ik niet de enige vrouw ben , zonder Skoda hier op het forum ;))
 
Bovenaan Onderaan