Oh, om op je laatste vraag terug te komen: Als er inderdaad 300W uit dat stopcontact komt, dan verbruik je dus 0,3 kWh/h. Je auto heeft, afhankelijk van het model, in de buurt van de 60 of 80 kWh aan boord. Dus je kan het *in theorie* minimaal zo'n 180 uur = 7,5 dag volhouden.
Maar... Die 60 of 80 kWh zit in je 400V tractie-accu, niet in je 12V accu. De 12V accu is een stuk kleiner, in de richting van de 50 Ah = 600 Wh. Als je 300W gaat trekken is die 12V accu dus in twee uurtjes leeg.
De 12V accu wordt bijgeladen vanuit de tractie-accu, maar alleen als de auto "aan" staat. Da's ook de klik die je hoort als je instapt of op de contact-knop drukt: het sluiten van de relais waardoor de 400V accu actief wordt. Je zal een manier moeten vinden om de auto "aan" te houden, bijvoorbeeld door een stevig gewicht op de bestuurdersstoel te leggen. Dan is verder de vraag of de 400V -> 12V lader ook daadwerkelijk 300W continu kan leveren (ik denk het wel). En dan zal je her en der nog rekening moeten houden met allerlei conversieverliezen (400V DC -> 12V DC -> 230V AC) - dat zou zomaar eens richting de 30% kunnen gaan.
Je moet natuurlijk ook uitkijken dat als je auto "aan" staat, er niet allerlei andere stroomverbruikers (verlichting, verwarming, A/C) actief zijn. Dat is zonde van je accucapaciteit.
En dan nog dit: Om monteurs te beschermen tegen een schok van 400V, wordt de tractie-accu alleen maar actief onder specifieke omstandigheden. Als je 12V accu leeg raakt of losgekoppeld wordt, is dat NIET zo'n omstandigheid. Je kan dus nog tientallen kWh in je 400V accu hebben zitten, maar als je je 12V accu leeg hebt getrokken heb je daar helemaal niets aan. Je zult eerst je auto via een andere bron (startkabels!) moeten voorzien van 12V, dan pas kan de 400V accu actief worden, en dan pas zal je 12V accu weer gaan laden.
En dat brengt ons weer terug bij het begin: Je CV ketel langere tijd laten draaien op het on-board 230V stopcontact is misschien dan wel mogelijk, maar waarschijnlijk niet zo'n goed idee.