EdK
Forumguru
Kindervingers en de batterijlader van je vrouw.....Ik vraag me nog steeds af wat je nou in hemelsnaam in zo'n 230V aansluiting moet stoppen ?

Kindervingers en de batterijlader van je vrouw.....Ik vraag me nog steeds af wat je nou in hemelsnaam in zo'n 230V aansluiting moet stoppen ?

Officieel heet het een pencontactstop...een stekker?![]()
Ik vraag me nog steeds af wat je nou in hemelsnaam in zo'n 230V aansluiting moet stoppen ?
Alles wat je serieus wilt gebruiken in je auto kun je via USB aansluiten of desnoods de sigarettenaanstekeraanltuiting.
Alles wat ook maar een beetje serieus energie gebruikt gaat toch niet werken.
De vaatwasser zou ik er niet op aansluiten, maar er zijn genoeg apparaten die er wel voor in aanmerking komen. Je kunt er bijvoorbeeld een laptop op aansluiten. Ook zijn er reis koffiezetapparaten in de handel die je hier op aan kunt sluiten.

Daar heb je een punt.....1 USB aansluiting is veel te weinig in een auto van de klasse van een S3.Een usb lader met twee usb aansluitingen, voor als je twee ipads tegelijk van stroom wilt voorzien![]()

wat je nou in hemelsnaam in zo'n 230V aansluiting moet stoppen
kun je via USB aansluiten
Maar wel alle stekkertjes waar jullie allemaal over piepen!Alleen heb je dan wel een Peugeot in plaats van een echte auto..........

Ik heb de Ikea KOPPLA USB-lader erin zitten - voor mijn kids - als stevige oplader voor hun mobiele.
De USB aansluitingen zijn niet echt geschikt om iets snel op te laden ...
Onzin, je moet alleen de goede USB lader aanschaffen....Inderdaad op laden via USB gaat super traag. Via de 230V gaat het sneller.
Nou dat is niet helemaal waar..........Vlgs mij ook, of je nou 2000 ampère uit je 230v of uit je 12v krijgt. Dat heeft weinig met voltage te maken.

Wat je eigenlijk bedoelde is dat je 50W nu op 12V of 230V zet (eigenlijk op 5V), dat maakt niet uit. En het is het wattage dat bepaald hoe snel uw batterij zal opladen. Het maximum is trouwens 10.5W volgens mij (2.1A op 5V?)Thx voor de uitleg @LdN! Maar goed dat ik 'vlgs mij..' zei, ik was al niet zeker![]()