230

A

andreg

Trouwens wat rijd mijn Octavia scherp na de vakantie, 4500km achter de rug. Bij tol poorten waren er maar weinig auto`s opgewassen tegen mijn sprint. 200 op de teller 1 uur lang op cruise gereden in Frankrijk. Niet warm worden of maar iets afwijkend gemerkt.
Pakt meteen op nu. Echt een stuk veller geworden.
Wat ben ik blij met mijn 1.8T 20V.
 
A

andreg

Dit moet ik nog even kwijt voor de gene die op vakantie de route de soleil nemen. Het aantal flitspalen is niet verdubbled meer verdrievoudigd. Veel flitspalen op de tussen stukken tussen de tolwegen in. Waar je vaak naar 110km moet komt er één geheid. Ik had ze allemaal in de smiezen met tomtom en de betaalde pois van www.poihandler.com. Tip die nodig hebt is als je de flitspalen erin hebt staan je elke keer als je de benelux of frankrijk of spanje verlaat je de juiste kaart slecteerd want de pois(flitspalen van dat land) staan in die kaarten. Ik maakte de fout toen ik uit Belgie kwam om meteen Spanje te kiezen dus ik ben 1 x geflitst
frown.gif

Maar het staat er vol mee en zelf in het begin en soms op het einde van de tolwegen zelf staan flitspalen. Bijna allemaal in het midden van de weg zodat ze beiden kanten op kunnen flitsen.
Mocht iemand meer info willen hebben dan kan je mij een pb sturen.

471.gif
 
Bovenaan Onderaan