23 juni is de dag !

richyk

Actief lid
Zoals hierboven al staat wordt op vrijdag 23 juni m'n O2 afgeleverd /forum/images/graemlins/cool.gif Helaas ben ik zelf vanwege werk niet eerder in de gelegenheid om 'm op te halen. Daarbij moet er ook nog het een en ander gebeuren voor dat ie afleverklaar is /forum/images/graemlins/grin.gif Gisteren heb ik alle spullen gebracht bij de dealer en alles doorgesproken met de monteur die alles gaat doen.

MFD2-DVD inbouwen.
Wisselaarkabel naar achteren brengen.
Parrot Carkit inbouwen.
RS voetsteun plaatsen.
Apex verlaginsveren.
Formel remschijven met Ferrodo blokken plaatsen.

Dus nog een aardig klusje voor dat ie eenmaal rijdt /forum/images/graemlins/smirk.gif Ik ga hem/haar 's morgens ophalen en rijd dan meteen door naar een collega dealer om de roofrails om te wisselen vor de alu-versie en dan ga ik foto's maken /forum/images/graemlins/super.gif
 

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Zoals hierboven al staat wordt op vrijdag 23 juni m'n O2 afgeleverd /forum/images/graemlins/cool.gif Helaas ben ik zelf vanwege werk niet eerder in de gelegenheid om 'm op te halen.

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/crazy.gif Zal ik 'm dan maar voor je ophalen en inrijden? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

MMM

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Is dat niet lastig voor je dan ? /forum/images/graemlins/winkie.gif

[/ QUOTE ]

Nee hoor, voor een RS maak ik graag tijd vrij om 'm even richting Oberhausen uit te laten /forum/images/graemlins/blush.gif
 

richyk

Actief lid
365.gif
 

MMM

Lid
Dus /forum/images/graemlins/1761.gif ......... wanneer moet ik 'm voor je ophalen? /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />

Dat wordt dus een hele goeie aflevering, want dan ben ik jarig!

[/ QUOTE ]

Krijg jij voor je verjaardag een paar mooie foto's van m'n nieuwe RS die dag !

@MMM, hij is helaas voor jou niet eerder klaar als 23 juni en die dag ben ik zelf volledig beschikbaar /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Hoi, nog even geduld dan maar. Het is het wachten waard met ik zeggen. Ik heb mijn RS afgelopen zaterdag opgehaald en ik moet zeggen ....wauw!

Wat bedoel je eigenlijk met de "RS voetsteun"?

Ben benieuwd naar je foto's
 

ougie

Forumguru
Gaan we hem 30 juni zien?
Alvast vele veiligen en plezierige kilometers gewenst. /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif
 
Goh Richyk,
Hoe ga je dat nog volhouden? /forum/images/graemlins/confused.gif
één hele week wachten nog...weet uit eigen ervaring dat de dagen niet voorbij te branden zijn.
Nou , zeer benieuwd naar de foto's van die zilveren pijl van jou.

Naast een aantal blauwe en zwarte combi's en een enkele hatchback nu dan ook een zilveren uitvoering. /forum/images/graemlins/1761.gif
Héél véél sterkte met wachten en de "verbouwing" van de RS.
 

richyk

Actief lid
Wachten gaat me gelukkig altijd redelijk goed af, je kunt er toch niets aan veranderen. Verder heb ik het momenteel gierend druk met werk etc. En als laatste: als ik morgen wakker wordt is het alweer woensdag /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan