2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

leon-cupra

Forumguru
“Niets gemerkt” … heel herkenbaar. Madam haar ex-superb, nu haar Passat staat vol met parkeerschade of dergelijke .. nog nooit iets gemerkt. :banghead:

SuperBeeb

Forumguru
Ik zou de schade inhouden op hun zakgeld :D
Je moet toch echt je best doen om de hele velg te beschadigen zonder het te merken, en dat met banden met velgrandbescherming
Wel enorm balen, is dit te herstellen?

Rallye

Forumguru
Ik heb een aanbod voor €200, maar dan ben ik de auto vijf dagen kwijt - en dan staat hij in Elst, best ver weg. Ik zal in de buurt van mijn woonplaats ook eens kijken. Het schadebedrijf dat dit altijd voor me deed is helaas opgegaan in een groter geheel en dus minder flexibel.

octaviabas

Senior Member
5 dagen :oops:
geen reserve velg(en set) ?

mijn 4 RS velgen vorige maand weggebracht ,paar €€'s 800ex armer (incl 1xvelg richten ivm hoogteslag) , volgende dag weer klaar
In Utrecht , als je het nummer wil , stuur maar berichtje.

hemi24

Donateur
Helaas herkenbaar: mevrouw Mi schat ook met enige regelmaat de afstand tot de stoep iets te kort in…
Daar helpt bij wielen met deze afmetingen helaas geen velgrandbescherming tegen! :nailbiting:

Rallye

Forumguru
Vandaag een mail van VW met een toelichting op de update!

Beste Rallye,
voor je Volkswagen (chassisnummer X) is er een software-update beschikbaar.
Deze update is noodzakelijk vanwege de volgende redenen: Sommige mobiele providers schakelen hun 2G- en 3G-netwerken geleidelijk uit. Dit zijn beslissingen waar Volkswagen AG geen invloed op kan uitoefenen. Zonder de update kunnen er beperkingen m.b.t. mobiele onlinediensten en de noodoproepservice1 optreden. Na de nieuwe software-update kunt u ook na de betreffende netwerkwijzigingen nog gebruikmaken van deze functies, zoals je gewend bent. Je kunt de updates ‘over the air’ of vanuit je auto installeren.

Na de installatie moet je je in de auto opnieuw aanmelden met je e-mailadres en je wachtwoord om gebruik te kunnen blijven maken van de mobiele onlinediensten en de noodoproepservice.

En aangezien de updates ‘bovenop elkaar’ worden ontwikkeld, is het installeren van deze update ook een voorwaarde om in de toekomst andere verbeteringen en nieuwe functies voor je Volkswagen te kunnen ontvangen. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om softwareversies te resetten.

Zo installeer je de update:
  1. Je netwerkverbinding controleren
    Activeer de onlinemodus in het infotainmentsysteem van je Volkswagen.

2. De software-update downloaden
    Als je de onlinemodus hebt geactiveerd, ontvang je een melding om de software-update te downloaden. Bevestig deze pop-up. De software wordt vervolgens tijdens de rit op de achtergrond gedownload, op momenten dat je auto online is. Het downloaden van het datapakket kan enkele uren in beslag nemen.

3. De software-update installeren
    Je ontvangt een melding via het infotainmentsysteem als de update geïnstalleerd kan worden. Vervolgens word je door het installatieproces geleid. Het tijdstip van de installatie kun je zelf bepalen. De auto moet geparkeerd zijn om de update te kunnen installeren.

4. Opnieuw aanmelden in de auto
    Als je voorafgaand aan de update met je Volkswagen-gebruikersaccount in de auto was aangemeld, moet je je na de installatie opnieuw aanmelden. Hiervoor heb je je e-mailadres en wachtwoord nodig.
We wensen u veel rijplezier

Uw team van Volkswagen

Wel bijzonder dat de update hier zelf over zwijgt terwijl hij bij anderen daar wel een melding over geeft. En raar dat de mail een dag te laat is.

Bovenaan Onderaan