2020 Superb IV

Na een aantal leaseauto's weer terug bij een zelfaangeschafte Skoda! Was even zoeken voordat ik iets gevonden had wat me aansprak maar uiteindelijk op deze Superb IV Sportline Business uitgekomen uit 2020. 35000km op de teller met eigenlijk alle opties (die ik wilde) van 360gr view, DCC tot standkachel.

Rijdt heerlijk, infotainment is wel wat wennen, had daar iets meer van verwacht maar doet wat het moet doen. Uiteindelijk aangeschaft met een set antares op zomerbanden en de winterset van de laatste foto.

full


full


Hier nog op de winterbanden.

full
 

Antera

Donateur
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veel mooie kmters gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Gezien de huidige problemen is dit best toepasselijk :ROFLMAO:

haha! Naja ik heb me uiteraard van a tot z (proberen) in te lezen, wagenhistorie opgevraagd en het lijkt alsof deze de dans is ontsprongen ;) Het is my2020, zonder het "verwarmde" stuur en met de H12 hardware. In het begin (na 500km) is wel de mmu vervangen door de "componentbescherming actief" melding die wel vaker rondzweeft. Nooit te vroeg juichen natuurlijk ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Dikke proficiat. Geweldig mooie kleur.
Zou nog wel 1 puntje aanpakken. Er zit niets van chroom op de wagen , uitgezonderd de uitlaattips. Persoonlijk zou ik deze in zwart zetten.
 
Bovenaan Onderaan