2011 Skoda Superb Combi Elegance Businessline 1.8 TSI

MaxN

Donateur
DRL is gelukt.
Zie onderstaande.
Helaas mooi weer dus iets minder goed zichtbaar.
ImageUploadedByTapatalk1440789379.783621.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789390.769432.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789398.047649.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789408.303420.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789418.606181.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789427.562587.jpg ImageUploadedByTapatalk1440789445.237700.jpg

Mistlampen geven direct foutmelding zonder weerstanden. Dus gaan we binnenkort even rustig voor zitten om de weerstanden te bevestigen.
 

MaxN

Donateur
Heb ik er al bij. Alleen even rustig bij om te monteren. Los hangen lijkt me niet slim. Worden snel heet. Na 10 seconden branden al warm.
 

andrehj

Forumguru
@MaxN : Ziet er mooi uit. Led's lijken zelfs meer licht te geven dan de standaard 21W lampjes. Normaliter ben ik erg sceptisch over LED's die een (vrij grote) auto-gloeilamp vervangen, maar dit lijkt erg goed.
Vraag is natuurlijk hoe lang ze meegaan, omdat ze toch vrij warm worden.

Paar vragen:
- Geven deze LED's in de DRL's ook foutmeldingen?
- Welke lichttemperatuur hebben ze?
- Heb je een linkje naar een verkopende site?
 
  • Leuk
Waarderingen: MaxN

newwolf84

Forumguru
Super mooie auto ! Leuk al die mods bij een nieuwe ( andere auto ) voordat ik de auto had had ik de 1e onderdelen ook al binnen, alleen die voorpret al, heerlijk :)
 

EdK

Forumguru
Setje van 2 lampen, 50watt kleur wit, canbus proof, 12 mnd garantie

Dat betaal je dus ook die garantie
maar kijk eens naar led lampen in de watersport, die vragen ijskoud deze prijs voor één lamp
 

MaxN

Donateur
Nadat we zondag bij terugkomst een raar piepend/gierend geluid in de auto hadden.
Na een ritje waar niets gebeurde, bij de afrit ineens een gierend geluid bij gas los. :arghh:
Wij met een hoop herrie door het dorp gereden, hoop omgedraaide mensen. AANDACHT!!!! :banghead::tegek:

Bij thuiskomst overbuurman(monteur geweest) direct naar buiten en motorkap open.
Multiriem was zijn idee.

Dus maandag middag auto naar de garage gebracht, en gister middag weer opgehaald.
Wat blijkt gaatje in het membraam van de carterklep. €45,- lichter voor de kap en weer klaar :yeehaa:
Hopen dat het nu even klaar is na 2 versleten banden en dit.
 
Bovenaan Onderaan