2 jaars (30000 km) beurt

hemi24

Forumguru
Hoe moeilijk wil je het maken:

1662125478795.png

Prijzen kun je hier aanhangen vanuit het overzicht met prijzen voor de reguliere Citigo:

https://s3.eu-central-1.amazonaws.c...DA_-_Onderhoudsprijzen_per_1_januari_2020.pdf

Volgens mij kom je dan op € 265,-- voor de versie zonder schuifdak en € 280,-- voor de versie met schuifdak?
Onderdelen zoals ruitenwissers, remblokken, -schijven, etc. worden separaat in rekening gebracht.

Grappig detail: in de prijslijst van de Citigo iV van 2020 staat dat als je de auto koopt zonder de "gratis" inspecties, je 300 euro minder betaalde voor de aanschaf...
 

Okki

Donateur
Ames Dordrecht ga ik tegenwoordig heen en tot op heden zeer tevreden

Voorheen met de Tourans bij Ames VW Dordrecht goede ervaring. Met de Skoda bij Ames Skoda Dordrecht helaas wat minder. Communicatie is niet sterk daar.

Bij Hoogenboom Spijkenisse (ik werk daar om de hoek, dus makkelijk) trouwens ook niet. Daar zouden ze toch echt iets aan moeten doen.

Dit zijn mijn prijzen en werkzaamheden tot nu toe. Omdat ik geen 30.000 km meer haal in een jaar kreeg ik in juli een melding voor inspectie service. Ik heb deze laten uitvoeren voor € 93. Melding weer gereset en een jaar mobiliteitsgarantie erbij.

IMG_20220902_175021_728~2.jpg
 

nakharry

Forumguru
Wat in 2017 dus € 238,- koste kost nu dus €420,- @Okki 76 % hoger in 5 jaar tijd.. Gelukkig is bij iedereen hier zijn salaris met gelijke tred meegestegen :maakmegek:

Dus als ik het goed begrijp @hemi24 heeft het panoramadak ook nog aandacht nodig (reinigen). Weet jij toevallig hoe dat zit?
 

EdK

Forumguru
Ja die afvoerslangetjes moeten toch gereinigd worden !!
Anders heb je straks een gratis zwembad in je wagen, en gratis dat kan niet bij PON
 

nakharry

Forumguru
Nee natuurlijk niet anders moeten ze nog echt wat gaan doen voor € 420,- man man man..:sterretjes:

Maar moet dat elk jaar of om de paar jaar ?
 

Captain Hook

Forumguru
boegies voor ruim 136 euro?!?
Zijn die zo speciaal dan, of zouden bougies een stuk goedkoper zijn? :D
WTF; wat zijn dat voor een woekerprijzen?

En een interieurfiltertje gaat ook al 3-4x over de kop. Wow. :shocked:
 

hemi24

Forumguru
Zit me trouwens af te vragen hoe ik nu eigenlijk bij het idee kwam dat de vraag ging over het onderhoud van een Citigo iV…
Dus eigenlijk slaat mijn eerdere post nergens op!

:pieker::banghead:
 

Beauri

Forumguru
Wat is daar in vredesnaam jammer aan? Afgaande op het eerste deel van je verhaal snap ik niet dat je überhaupt nog binnen een straal van 100m rond dat bedrijf zou willen stoppen, laat staan het je auto toevertrouwen...
Achter Die misschien voor de duidelijkheid: >Hyundai/Kia< moeten zetten?
 
Bovenaan Onderaan