2 DIN Dx.com Funrover LS0001

2 DIN China

  • ?

    Stemmen: 0 0,0%
  • ??

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .

CDK

Forumguru
beetje onzinnige poll heb je aan dit topic gehangen @hvdoever....
maar om op het onderwerp terug te komen, ik zelf niet, maar wat ik tot nu toe van de Chinese low budget systemen gehoord / gelezen heb is dat het niet veel soeps is.
persoonlijk zou ik er lekker een OEM systeem in zetten of anders een aftermarket systeem van Zenec, dat werkt wel naar behoren en loopt bij problemen / mankementen niet weg, maar lost ze op.
 

turboturbo

Forumguru
Totaal geen ervaring mee, dus negeer deze post maar. Maar ik vind het een hoop geld voor zeer waarschijnlijk een hoop shit.

Met goedkope Chinese tablets heb ik bijv wel ervaring en daar trek ik m'n oordeel een beetje mee gelijk: waardeloze hardware, trage software, etc etc.

Dacht dat forumlid @andrehj nog een OEM Skoda unit te koop heeft dubbeldin

Verder zijn er wel positieve ervaringen over een bepaalde Zenec geloof ik op dit forum. Misschien kan je daar even op zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
beetje jammer als je al 7 jaar lid van forum bent en dan in die 7 jaar geen tijd hebt gehad om je even voor te stellen !!??
En dat dit dan pas je eerste vraag is....
Maar in die 7 jaar zal je gerust meegelezen hebben en al één en ander hebben gelezen over Zenec.
Dit merk kan ik je zeker aanraden, de 2011 word niet meer geleverd maar er zijn zeker opvolgers van.
Dus wil je meer weten van zenec gebruik dan even de zoekfunctie.
Wil je meer weten van Zenec google dan even op deze naam !
En ja de Zenecs zijn zeker duurder dan die chinese Ali-X spullen maar zeker beter met ondersteuning ..... en tsja daar betaal je uiteraard ook voor...
 
Laatst bewerkt:

hvdoever

Nieuw lid
Volgens mij had ik me toch al eens voorgesteld! Inmiddels heb ik een skoda Fabia Combi Fresh 2013! Heerlijk fijne auto!
 
Bovenaan Onderaan