2 dagen ervaring in SuperB

Sinds 2 dagen in het bezit van een donkerblauwe SuperB 2.0 85KW. (nadat onze Ford Transit veel te vroeg is overleden door rotte hoofdbalken, en dat na 8 jr!!)

Elke kilometer genieten van het ruime interieur en de stille motor. Het enige dat een beetje afbreuk doet aan de chique 6 jaar oude auto zijn de deurhandgrepen aan de binnenzijde en de bediening voor de ramen aan de bijrijderskant.

Via dit forum heb ik begrepen dat de deurhandgrepen tamelijk goedkoop zijn te vervangen. Iemand tips voor de bediening van de ramen? Moet hiervoor de complete schakelaar worden vervangen of zijn dit losse plaatjes??

Verder mis een lampje in het handschoenenkastje. (waar praat ik eigenlijk over?) Hoort deze er standaard in te zitten, gelet op de vele verlichting verder in de auto of is dit als optie nog te koop??

Als deze 2 dagen model staan dan volgen er nog vele genoegelijke kilometers. :)
 

Bijlagen

  • IMG_1458 (Small).JPG
    IMG_1458 (Small).JPG
    61,6 KB · Weergaven: 42

cvegreen

Forumguru
Hoi ,
Nog iemand die al gebeten is door het aangename skoda virus.
Ik denk wel dat dit er normaal standaard een lampje in het handschoenkastje zit ,heb ik bij mijn fabia clasic al zitten en dat is de meest standaard uitvoering die er bestaat.
Hoe de deurhandgrepen moeten vervangen worden , daar heb ik geen idee van . Ik denk dat het ganse knopjes zijn die moeten vervangen worden , denk niet dat je daar nog veel kan aan prutsen aan die kleine dingen.
ps.: foto's graag , wij zijn daar zot van .
 

remmie

Lid
Die omlijsting van de deurhandgrepen zijn goedkoop, iets van 20 euro per stuk, geloof ik. Ruitschakelaar zou ik via de sloop regelen als die duur is.
Montage wijst zichzelf als je de nieuwe onderdelen bekijkt.

Verder hoop ik dat je net zoveel plezier met je auto hebt als ik!

Gr, Remko
 
Bovenaan Onderaan