1ste versnelling

Ik rijdt nu een maand of 4 in mijn O3 en merk dat ik toch wel vaak bij stoplicht hem niet goed in de 1ste versnelling heb staan. Laatste tijd is even extra opgelet, maar terugschakelend voel ik halverwege de 1ste versnelling al een soort van stop.

Omdat de bak verder zo licht schakelt laat ik hem blijkbaar daar vaak automatisch staan waardoor bij het optrekken de tanden even gepoetst worden... Herkennen jullie dit en of moet ik gewoon beter schakelen :pieker:
 

Altos

Banned
Nog geen last mee gehad, maar ik ga je ook niet vertellen dat je niet kan schakelen hoor...
 

Antera

Donateur
is kwestie van wennen misschien. of misschien moeten ze hem even wat beter afstellen en wijkt deze iets af
 

Joske

Forumguru
best even de garage contacteren?
zou ik sowieso doen ;)

zeker als je in garantie zit, plus op die manier wordt er melding van gemaakt en daar hebben andere berijders/kopers ook weer iets aan op termijn.

P.S. stel jij je ook nog even voor in de meet- en greet van ons forum? Alvast bedankt :thumbsup:
 
Laatste paar weken heb ik er zelf niet zo heel veel meer last van gehad. Maar eerlijk gezegd ook niet echt opgelet of de weerstand halverwege er nog is. Begin er misschien aan gewend te raken. Zal er van de week nog is opletten en anders inderdaad maar is de garage bellen.
 
Bovenaan Onderaan