17 Velgen onder Fabia Combi Greenline???

darkprojectx

Forumguru
stickertje erop maken :super:

3015578_30.jpg
 
Ik vind persoonlijk ook dat je een mooie keurige auto een directe sjonnie look geeft als je buiten proporties gaat "tunen".
Dat rijd toch niet lekker? Geen enkele vering meer.

Past in het rijtje: felblauwe nep xenon en een klein racestuur, vergeet niet je uitlaat te perforeren.

Nee ik sla een beetje door. die velgen kunnen erg mooi staan maar een verlaging is wellicht niet nodig dan.
 

EdK

Forumguru
Zullen wel massive bandjes worden, hoogte is zo weinig van dat abndje dat er geen lucht meer tussenpast
16 inch zou beter tot zijn recht komen en hou je ook nog een stukkie comfort over.

En dat GL kun je wel schrappen
 

darkprojectx

Forumguru
mensen.. het is een voorbeeld fotoshop....

het is dramatischer om er 17ers onder te zetten met zo'n mooie ballonband en hem op originele hoogte te laten staan. Daar springen je pas echt de tranen van in je ogen..

dan krijg je dit soort tafferelen,

56514new_rims.JPG


dan val je pas echt in de categorie : ik wil wel maar snap er niets van, ben eigenlijk een midlife crisis mensje die denkt nog flitsend te zijn.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, inderdaad geen porum, net als soms die enorme achterspoilers op een vrij gewoon autootje. Expressie van ego-probleem, denk ik.
 

van_der_P

Senior Member
Kijk maar uit dat je niet met je typegoedkeuring in de knoop komt. Want van de Fabia Combi GL is maar een uitvoering met allemaal dezelfde wielen. Dus te grote veranderingen zou wel eens problemen kunnen geven.
 

EdK

Forumguru
Ziet er mooi uit en nog comfy ook. Je vriendin of vrouw heeft zeker toch meebeslist ?
 

EdK

Forumguru
zou ik meteen poedercoating laten doen !
Beter en echt niet veel duurder zoals velen denken
 
Vind het wel best zo vrouw alleen kleur beslist had liever zilver maar achteraf is zwart wel mooie kleur maar ja zij hoeft hem ook niet te wassen he.
 
Bovenaan Onderaan