16' Octavia RS 230 manueel Corrida red

Speedhunter

Forumguru
netjes !

al eens over deze logos nagedacht ?

o3-znk-int-f3k.jpg
Nog niet over nagedacht. Misschien geen slecht idee :D
 

Malinwa

Senior Member
Mooie rode RS! Zie je niet vaak in die kleur.
De combinatie van de verlaging en de zwarte turini's en het rood zijn ook zeer geslaagd.
 

Speedhunter

Forumguru
Dag op dag 6 jaar geleden ging ik deze Octavia gaan bekijken als hij net van het transport kwam na bestelling enkele maanden eerder.

Op 6 jaar tijd heeft die 45 000km gedaan, afgelopen jaar heb ik iets minder dan 10 000 km afgelegd.

De voorbije maanden heeft het zwaar gekriebeld om iets anders te kopen, dat ging dan van een Polo GTI, diverse PHEV tot een w123 voor erbij. Na het opmaken van een prioriteiten lijstje beslist om te blijven doorrijden met deze.

Het is een steengoede wagen, op 6 jaar tijd heb ik geen problemen gehad. Het enigste wat enkele keren per jaar gebeurd is dat de tijd naar zomer of winteruur springt maar lost zichzelf altijd vanzelf op.

250323D2-3FA5-4902-B1B7-8ED765B7D53E.thumb.jpeg.1ce4c7a130ea43ca30ec6719aa918526.jpeg
 

BartjeB

Senior Member
Blijft een plaatje hoor! Snap met die prijzen van tegenwoordig dat het lastig iets aan te schaffen wat voldoet aan de eisen en enigzins betaalbaar is.
 

Speedhunter

Forumguru
Deze mag de deur uit.
Mod Edit: ## Als je 'm op dit forum wil verkopen, is de bazaar daar voor .##
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Met die KM's moet dat wel lukken, tweedehandsprijzen voor VRS'n blijven hoog, zelfs diesels zakken maar niet onder de 15 k.

Veel succes met de verkoop, altijd een mooie auto gevonden op het forum.
 

Speedhunter

Forumguru
Als je de RS tegen die prijs kan verkopen heb je best “goedkoop” gereden. Wat gaat er in de plaats komen?
Liefst een plug in hybride, genre audi a3 tfsi(e), golf gte, bmw 330e. Heb al enkele offertes, levertijden nieuwe wagens zijn dramatisch waardoor ik neig naar een premium selection bmw, die heb je op 4 weken. Ben ook bij Skoda geweest, helaas is de octavia rs phev niet meer beschikbaar, heb een benzine laten samenstellen maar met mijn 10 000 km per jaar en veelal rond de kerktoren gaat de voorkeur uit naar een phev.
 

leon-cupra

Forumguru
EV nog niet overwogen? Met 10.000km zou je amper buitenshuis moeten opladen.
Met dat tesla nu zijn prijzen heeft verlaagd is een “long range” enorm interessant. 5-600km (afhankelijk van het model) en +|- 400pk onder de voet, geen taksen , goedkoop rijden , … ik heb het mij zeker nog niet beklaagd. En EVs rijden ook best leuk met dat laag zwaartepunt.
 
Bovenaan Onderaan