150 euro voor een set zonnekleppen...goede prijs ?

Level42

Forumguru
Ik wil de standaard S3 zonnekleppen vervangen door een set van een Passat omdat die uitschuifbaar zijn.

Nou heb ik een (gebruikte) set gevonden maar de vraagprijs is 150 euro, vind ik redelijk pittig of zeur ik ?

Ik heb foto's vergeleken en ze zien er identiek uit, neem aan dat de aansluitingen van de schakelaars voor de lichtjes ook hetzelfde zijn...zoniet hack ik dat wel ;)

TinusPlotseling

Senior Member
Best een pittige prijs! Maar als het past en je bent er gelukkig mee waarom niet? als je je oude verkoopt scheelt het een hoop

EdK

Forumguru
Nou heb ik een (gebruikte) set gevonden maar de vraagprijs is 150 euro, vind ik redelijk pittig of zeur ik ?
Zeurpiet....

Als je ze zo graag wil hebben en ook nog snel dan kost dat iets meer......
Of blijf je wachten tot je over 3 jaar een set vind voor 75 eurie die versleten is ??

Al geinformeerd bij de VW dealer wat ze nieuw kosten ?

Level42

Forumguru
Hahah, noouuuuuuuu, ik heb al een andere bron gevonden voor VEEEEEEEEL minder.....enige puntje......klopt de kleur een beetje ? Lastig vanaf internet foto's....lijkt me prijstechnisch handig voor VAG om de hemelkleurtjes een beetje standaard te houden maar ik weet het niet zeker....

Level42

Forumguru
Iemand een idee hoe zo'n zonneklep te verwijderen ? Ik heb de "sier" kapjes er af, maar dan... ? Ziet er nogal vreemd uit...

Level42

Forumguru
Hoppa, leve eBay.de:

25 eurootjes plus 17 verzenden......nu maar hopen dat de kleur een klein beetje past.....is ST.tropez wit dus hou m'n hart vast....maar wellicht is alleen het mechanisme over te zetten.....

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    197,4 KB · Weergaven: 68

Level42

Forumguru
Nee, de hele klep...:yeehaa:
Let op de pijltjes (links en rechts) op het bochtje tussen de klep en de bevestiging. Daar schuift hij uit.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2016-04-27 om 13.18.40.png
    Schermafbeelding 2016-04-27 om 13.18.40.png
    206,9 KB · Weergaven: 46

Endja

Senior Member
ik zou gaan voor oversized sunglasses :)
New-Women-Men-Unisex-Vintage-Oversized-Round-Sunglasses-Mirror-Lens-Plastic-Frame-Eyewear-Sun-Glasses-UV400.jpg

Bovenaan Onderaan