14 inch onder Fabia RS?

Topic in 'Fabia II' gestart door StefanAR, 10-02-2019.

1. StefanAR

StefanAR Forumguru Donateur

Wie of wie weet of dit wel of niet kan? Het gaat om een set 14 inch staal met winterbanden..

2. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Dat ligt aan de grootte van de schijfremmen voor. Kwestie van meten / opzoeken. Maar ik gok zomaar dat er niet veel mensen zijn die dit al eerder geprobeerd hebben..

3. laagvlieger

laagvlieger Senior Member

Op een reguliere Fabia kan 14" zonder problemen. Maar voor een RS durf ik het niet te zeggen. Ik neem aan dat de remmen van een RS afwijken van een doordeweekse Fabia ...

4. brepus13

brepus13 Forumguru

StefanAR en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  5. Duijzer

Duijzer Forumguru Donateur

Ik meen me te herinneren dat bij een Fabia 1RS 15” het minimum was. Ik denk niet dat de F2 kleinere schijven heeft, dus ik ben bang dat het niet past.

6. MaxN

MaxN Forumguru Donateur

Als ik even een willekeurige site bekijken die velgen verkoopt is het ook vanaf 15" voor de Fabia 2RS.

7. StefanAR

Niet voor de winterbandjes, en mijn vriendin is kampioen stoeprandjes kussen...

8. Huibert

Huibert Forumguru

Op de Fabia2 sport zitten al de 288mm schijven wat betekend dat 15inch dan de kleinste velgmaat is. De RS is toch een stuk sportiever dus zal mij verbazen als di kleinere remmen zou hebben.

StefanAR vindt dit leuk.
  9. Duijzer

10. StefanAR

Corné de Kluijver en Duijzer vinden dit leuk.
  11. Duijzer

Die navi kiest wel steeds de linkerbaan hè, en links over de rotondes:maakmegek:

StefanAR, Bakkertje en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  12. brepus13

brepus13 Forumguru

en ik maar denken dat dat door de belgische mevrouw kwam...

StefanAR vindt dit leuk.

Deel deze pagina