12 volt in achterback O2 combi elegance

skodajo

Nieuw lid
Ik heb gezocht maar niet gevonden. Weet iemand of er ook een 12 volt aansluiting in de achterbak van de O2 combi elegance zit? Op de Belgische car configurator site staat het er wel bij, maar op de Nederlandse site niet.
Bedankt.
 

ericb

Actief lid
Jawel die zit er bij de Elegance uitvoering in.
De andere uitvoerinegen weet ik niet.
Groet,
Eric
 

skodajo

Nieuw lid
Kan ik dus mooi mijn vakantiekoelkastje aan hangen. Heb ik tenminste koud bier tijdens het cruisen over de autobahn!
Bedankt.
 

Droopy

Actief lid
Veejay, moet zeggen was een 'nadeel' van de octavia, ze zijn heel zuinig geweest met 12V aansluitingen
Maar ja gedachte zal wel zijn dat we steeds minder roken, en voor de rest heb je ze toch niet nodig
 

VEEJAY

Forumguru
Vond het wel handig in de Toledo voor de Koelbox. Maar goed, koelboxje die zit nu standaard in de O2 (dashboardkastje en onder middenarmsteun).
 

Wiseguy

Actief lid
Wel lastig als je daar een paar flessen met drinken in koud wil houden VEEJAY.... Zeker voor op vakantie is dat echt niet toereikend.... dan gaat er bij ons ook gewoon een koelkist mee... /forum/images/graemlins/grin.gif Lekker handig voor op de camping... /forum/images/graemlins/cool.gif
 

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Vond het wel handig in de Toledo voor de Koelbox. Maar goed, koelboxje die zit nu standaard in de O2 (dashboardkastje en onder middenarmsteun).

[/ QUOTE ]

Daar moet je,je niet veel van voorstellen,want als het echt warm is en ver gaat rijden blijft de drank niet echt koel en zoals wiseguy schrijft is er ook te weinig plaats voor voldoende drank mee te nemen.
 

VEEJAY

Forumguru
/forum/images/graemlins/blush.gif klopt wel wat jullie zeggen, als mijn vriendin iets gekoeld wil hebben in de dashboard moet ze de clima echt op LOW zetten, uiteindelijk is dat dus toch niet zo handig (ook al is het een gescheiden airco links-rechts).

En middenarmsteun is vrij klein, en die armsteun moet die ik bij lange ritten natuurlijk altijd in de hoogste stand waardoor koeling daar niet meer werkt.
 

Karstieman

Forumguru
Jammer dat in de hatchback geen 12v achterin zit.
Achter de jumbobox of in de kofferruimte was zeer welkom geweest. Dan hebben de achterpassagiers ook een 12v punt voor hun playstations / dvd spelers en magnetrons /forum/images/graemlins/smile.gif
Zou je zo'n 12v punt eigenlijk kunnen (laten) bijmaken ?
 

Karstieman

Forumguru
Ik zal daar volgende week eens voor langsgaan...
Dan weten we meteen wat de kosten zullen zijn /forum/images/graemlins/smile.gif
 

rickske

Actief lid
Of je kan doen gelijk mij een 12 volt splitser kopen(kost €5) en daarvan kan je een DVD speler en naviegatiesysteem van stroom voorzien,ik heb dit uitgetest toen we op vakantie naar Frankrijk geweest zijn en werkt zeer goed,ook dacht ik last te hebben van rondslingerende kabels maar dit is zeker niet het geval omdat er aan beide toestellen voorzien zijn van spiraalkabels.
 
Het is heel raar hoor, maar de 12v werkt bij ons niet.
We gaan er gewoon even mee naar de dealer en dan zal het zo wel gemaakt zijn.
 

bert2

Lid
Belachelijk dat zoiets er niet standaard in zit. Mag je misschien niet in de basis uitvoering verwachten maar toch wel op de Elegance. Zat in mijn vorige (Bora basis uitv.) en heb het er door de dealer bij aflevering laten inzetten.Kostte me Eur.50
 
Bovenaan Onderaan