1 sleutel werkt niet meer

kansberg

Forumguru
Ik kan mij heugen ooit een sleutel 'vernaggeld' te hebben toen het klapmechanisme niet meer fijn functioneerde. Ik dacht slim te zijn door er een 'ini mini' parkertje in te schroeven zodat de baard in een vaste, open positie bleef staan. Bloody shame on me, ik had dwars door de transponder van de startonderbreker geboord zodat de sleutel vervangen moest worden. Kosten destijds (2001): fl 175,00 inclusief inleren (en b.t.w.:D).
 

CDK

Forumguru
@andrehj, ik kreeg op 5 september keurig een melding in mijn maxidot dat mijn batterij leeg was hoor, op 6 september bij VAG Techniek direct laten vervangen voor een nieuwe :thumbsup:
 

andrehj

Forumguru
@kansberg : Bij mij is het juist andersom, soms klapt de sleutel in mijn broekzak open, en die open stand gebruik ik dus nooit. Ik heb dus m.b.v. een stukje dubbelzijdig plakband de baard vastgeplakt. Voordat ik er een schroef in zou draaien zou ik toch even kijken waar die schroef uitkomt.;).
@Corné de Kluijver : Dan werkt dat bij jou beter dan bij mij, want bij mij viel dus kort na elkaar het automatisch openen en sluiten van beide sleutels (en ook aan beide kanten van de auto) uit, terwijl er nog geen melding op de Maxidot kwam. Misschien dat het aan het bouwjaar ligt. Volgens mij is de jouwe wat nieuwer (was het niet 2012?) dan die van mij (juli 2011).
 

karlfurguson

Nieuw lid
Ik kan mij heugen ooit een sleutel 'vernaggeld' te hebben toen het klapmechanisme niet meer fijn functioneerde. Ik dacht slim te zijn door er een 'ini mini' parkertje in te schroeven zodat de baard in een vaste, open positie bleef staan. Bloody shame on me, ik had dwars door de transponder van de startonderbreker geboord zodat de sleutel vervangen moest worden. slotenmaker Brugge hielp bij deze vraag. Ze doen alles heel snel en efficiënt. Kosten destijds (2001): fl 175,00 inclusief inleren (en b.t.w.:D).

:maakmegek::maakmegek::maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan