1-din radio inbouwen

edwin-citigo

Nieuw lid
spuiten is geen optie. ik heb een gewoon kunstof dash dus spuiten isin kleur is niet haalbaar. uiteraard heb ik ge googled maar er komt alleen die dure van 72 euro naar boven van mbcaraudio in piano lak .. geen optie dus helaas
 

edwin-citigo

Nieuw lid
inge ... ajb ik zei al dat spuiten geen optie is omdat mijn dash standaard plastic is .. en dat het frame pianolak zwart is .. standaard plastic is geen kleur/kleurcode dus niet spuitbaar. als jij het probleem niet ziet zou ik zeggen probeer het eens .. als het je lukt zou ik direct je eigen bedrijf opstarten en dit wereld idee lanceren. het is simpelweg niet mogenlijk of onbetaalbaar.
 

Inge

Lid
Het heeft misschien geen kleurcode maar als je de verschillende stalen ernaast houdt lijkt met he stug dat je de kleur niet tegen zult komen.
Standaard plastic is bij jouw neem ik aan net als bij mij gewoon een grijs variant.
 

EdK

Forumguru
Nee je luistert niet, gewoon naar inge luisteren en eens daar je licht mee opdoen.
 

edwin-citigo

Nieuw lid
Edk.. hoevaak wil je lezen dat spuiten geen optie is omdat je hoogglans nooit in het mat zwart te spuiten valt zoals het dash is. en dan erbij ga ik geen frame kopen van 75 euro om vervolgens kaal te schuren ( ook nog zonder te weten wat er te voorschijn komt) en hem te laten spuiten in mat-zwart als je die kleur ooit al haalt. dus nogmaals SPUITEN IS GEEN OPTIE!!!!
 

EdK

Forumguru
Niet pissig worden hoor, slecht voor het hart en schiet je verder niets mee op ! :worshippy:

Maar het is gewoon een finacieel plaatje waardoor het geen optie is
Maar ik wens je nog een fijne google tijd de aankomende tijd
Want er zal altijd een kleur verschil zijn,
Spuiten of duur of goedkoop mat kopen het zal altijd verschillen in kleur.

Dus misschien je gehele dashboard maar matglans spuiten ??
Dat kan wel ........:koffie:
 

edwin-citigo

Nieuw lid
ik ben absoluut niet pissig, ik snap alleen niet dat er alleen de optie word aangedragen van spuiten. terwijl ik zelf aan geef dat dit geen optie is. kleur verschil maakt niet heel veel uit maar iets wat hoogglans is krijg je niet of niet mooi mat (plastic dan) en dat is een radio frame niet waard om hem te laten spuiten.
 

edwin-citigo

Nieuw lid
lol nee hij is er in de juiste kleur dus spuiten is niet nodig... en dan zijn ze even duur ... maar TE duur.. we gaan kijken wat de standaard radio aan kan ... valt dat tegen komt er alsnog een frame in
 

MarcW

Senior Member
Ik overweeg ook om wat anders in te bouwen. Vraag me alleen af hoe het zit met M&F ? Dealer kon me daar geen antwoord op geven.
 

Blacky

Forumguru

MarcW

Senior Member
Had ik gezien. Denk dat ik wat door elkaar heb gehaald. Heeft 1DIN verders geen gevolgen voor navigatie ?
 
Bovenaan Onderaan