tim_j
Forumguru
Goeiemiddag,
wat ik mij afvraag (ja de search is gebruikt) als ik mijn Oct greenline 1.6tdi 110pk stage1 laat tunen bij Vagtechniek.
Wordt de motor dan ook sterker vanuit stilstand? Stationair tot 1500 toeren?
Waarom?
Kan er maar niet goed aan wennen dat de motor onder de 1500 toeren niet thuis is.
Stond met een zwaar beladen auto op de helling bij de milleustraat vanmorgen en het ding valt gewoon dood met de hellingproef. ja meer gas geven zou je zeggen.. koppeling slipt als een malle als ik m bij de 1500 rpm houd. Als ik sneller koppel komt het ding gewoon koppel te kort om prettig de helling op te komen. Het lukt wel enigzins fatsoenlijk, maar meer kracht onderin zou wel de uitkomst zijn.
Ik zal maar niet beginnen over de keren met volle aanhanger. Leek wel een beginner
Dus ik hoor graag ervaringen op dit vlak.
wat ik mij afvraag (ja de search is gebruikt) als ik mijn Oct greenline 1.6tdi 110pk stage1 laat tunen bij Vagtechniek.
Wordt de motor dan ook sterker vanuit stilstand? Stationair tot 1500 toeren?
Waarom?
Kan er maar niet goed aan wennen dat de motor onder de 1500 toeren niet thuis is.
Stond met een zwaar beladen auto op de helling bij de milleustraat vanmorgen en het ding valt gewoon dood met de hellingproef. ja meer gas geven zou je zeggen.. koppeling slipt als een malle als ik m bij de 1500 rpm houd. Als ik sneller koppel komt het ding gewoon koppel te kort om prettig de helling op te komen. Het lukt wel enigzins fatsoenlijk, maar meer kracht onderin zou wel de uitkomst zijn.
Ik zal maar niet beginnen over de keren met volle aanhanger. Leek wel een beginner

Dus ik hoor graag ervaringen op dit vlak.