1.6 FSI Tour besteld...

Vandaag 3 weken geleden hebben we onze Octavia Combi 1.6 FSI Tour besteld in de kleur Island Green.

De Tour is standaard al behoorlijk luxe uitgerust, wij hebben daar nog de volgende opties bijbesteld:

• Extra donker getinte ramen
  • Climatronic
  • Lichtassistent (coming-en leavinghome, lichtassistent, regensensor, aut. dimmende spiegels)
  • Hondenrek
  • Verhoogde vloer
De Tour zelf bestaat uit:

• 16" Lyra velgen
  • Klein leerpakket
  • PDC achter
  • Stream-radio
  • Jumbo-box met audio-aansluiting
Ik kan haast niet wachten totdat hij binnen is, we hebben proefgereden in een 1.6 MPI en dat reed echt super :worshippy:

Fabia

† In Memoriam
We hebben een remedie voor de lange wachttijd. Leg gewoon door het hele huis folders en ga voor elk vraagje ff langs de dealer. Dat helpt je door de wachttijd heen.

cvegreen

Forumguru
Als je denkt dat het minder is eens je je skoda hebt , vergeet het dan maar . Het is dan iedere keer terug zoeken om maar in je skoda te kunnen rijden.

Okki

Forumguru
Zat net in de prijslijst te kijken voor m'n broer.

De hatchback o.b.v. 1.6. FSI Ambiente, met Jumbobox, LM velgen, PDC, Radio CD en klein leerpakket voor € 23.010 ongelooflijk !

TL@

Forumguru
Zat net in de prijslijst te kijken voor m'n broer.

De hatchback o.b.v. 1.6. FSI Ambiente, met Jumbobox, LM velgen, PDC, Radio CD en klein leerpakket voor € 23.010 ongelooflijk !

Ongeloofelijk duur :1884:

Mijn 1.9TDI met wat extra's is goedkoper, maar ja ik woon aan de goede kant van de grens :yeah::yeah:

Sorry, grpaje, kon het niet laten :1819:

De O2 is hier zo'n 4k goedkoper, wel heel veel geld vind ik.

Okki

Forumguru
En wij maar lachen om die Belgen, maar ondertussen lachten jullie het laatst :bye:

bat

Lid
Aan de andere kant: in België moet je minimaal het slecht wegdekpakket bestellen mocht je je nog enigszins comfortabel willen verplaatsen in je Octavia ;)

TL@

Forumguru
Aan de andere kant: in België moet je minimaal het slecht wegdekpakket bestellen mocht je je nog enigszins comfortabel willen verplaatsen in je Octavia ;)

Tja, in Nederland voel je het slechte wegdek niet omdat je niet sneller dan 30km/u kan op de snelweg door de file :1819:

Als je trouwens snel genoeg rijdt, voel je het slechte wegdek niet :shocked:

Bovenaan Onderaan