1.4 tsi 140 pk

Joske

Forumguru
https://www.facebook.com/vagtechniek/posts/756687911084977

1557269_756679597752475_3610895030817669402_o.jpg
 

Frank C

Forumguru
Standaard al 150 pk en 280 nm :D. Koppelkromme en vermogens afgifte zien er bij JD engineering beter uit.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Koppelkromme en vermogens afgifte zien er bij JD engineering beter uit.
:laugh: sorry hoor :deuk: de grafiek van VAG ziet er netter uit en bij JD is het vermogen iets hoger, maar dat geringe verschil kan met de brandstofkwaliteit of soort te maken hebben.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Of simpelweg met de standaard meetfout; ook bij elke tuner afzonderlijk zul je dergelijke verschillen zien, wanneer ze diverse runs doen op verschillende tijdstippen met dezelfde auto met dezelfde specs
 

CDK

Forumguru
Ook dat is mogelijk, maar mijn ervaring is dat de verschillen nihil zijn op de verschillende banken.
 

Skoda-MAN

Forumguru
@Joske Volgens de grafiek in pos 4 heeft "onze" motor pas bij 2000 toeren het maximale koppel van 250 Nm standaard.
Volgens de folder en technische specs zou dit bij 1500 toeren al moeten zijn.
Zijn wij bedrogen of is het plaatje van een andere motor? :mad:
 

Joske

Forumguru
heb gisteren nog een bmw coupe 320 aan de lichten met schaamrood op de wangen achtergelaten.... geweldig... zeker als je op het meest rechtse vak staat. :deuk:

daarna, kwam ie me voorbij vliegen en zijn poppemieke dat naast hem zat moest volgens mij op order van hem heel mijn auto eens bekijken want er klopte toch iets niet met die Škoda hoor! :maakmegek:
 

Rene C

Forumguru
In hoeverre is het nu aan een auto te zien (wanneer ze hem aan een diagnose kast hangen) of hij getuned is of niet.?

Lijkt me toch super om een beetje extra onder het pedaal te hebben, maar het is een lease auto.
 

oco1979

Forumguru
Kun je mij uitleggen waarom die koppelkrommes er bij JD beter uitzien dan bij Vag techniek? ?????

verschil tussen vag en jd grafiek :

vag wijzigd zo te zien enkel in het turbogebied

eerste toeren standaard,ook niet slecht voor de koppeling op deze manier.

jd wijzigd deze vanaf het begin al of kan het eerder als nog fijner afstellen zien of mogelijks meer kunnen(kennis)
 
Bovenaan Onderaan