[02] Eindelijk besteld

Desperado

Forumguru
Dan heb ik hier dus een hele goedkope automat.
De folie kost tussen de €15 en €25 per rol, afhankelijk van de breedte en de montage is een uurtje voor alleen de achterruit.Dan vraag ik me toch af wat ze daar voor urrlonen rekenen.

TL@

Forumguru
Dan heb ik hier dus een hele goedkope automat.
De folie kost tussen de €15 en €25 per rol, afhankelijk van de breedte en de montage is een uurtje voor alleen de achterruit.Dan vraag ik me toch af wat ze daar voor urrlonen rekenen.

Ze zijn er misschien gewoon onhandig en daarom dat het dan lang duurt :D

Ach ja, niks aan te doen.

TL@

Forumguru
Ik heb een paar foto's genomen.

De zuignnap voor navigatie gaat nog weg, ik ben nog aan het wachten op mijn neuwe toestel (Mio Moov 200), die wordt met een Brodit mooi weg gewerkt.

Bijlagen

• 20080526_PICT4581 (Large).jpg
    20080526_PICT4581 (Large).jpg
    97 KB · Weergaven: 27
  • 20080526_PICT4582 (Large).jpg
    20080526_PICT4582 (Large).jpg
    97,5 KB · Weergaven: 31
  • 20080526_PICT4583 (Large).jpg
    20080526_PICT4583 (Large).jpg
    93,5 KB · Weergaven: 42

TL@

Forumguru
Ondertussen heb ik sonnyboys besteld en zijn ze ook al geleverd (duurde maar 2 weken). Plaatsen was een fluitje van een cent, duur de amper 5 minuten.

Mijn dochter zal blij zijn wanneer de nog eens schijnt.

Ziet er vanbuiten ook mooi uit vind ik.

vdijk

Lid
Ik heb een paar foto's genomen.

De zuignnap voor navigatie gaat nog weg, ik ben nog aan het wachten op mijn neuwe toestel (Mio Moov 200), die wordt met een Brodit mooi weg gewerkt.

heb je nu geen last van de plek van de navigatie. Je gehele uitzicht naar de rechterkant is helemaal weg.
Dit is de reden dat ik geen seat leon heb genomen. Ik moest steeds schuin gaan zitten om een beeld te hebben van wat er rechts aankwam

Bovenaan Onderaan