Škoda Wintercheckdag

Fabia

† In Memoriam
Zaterdag 17 november: Škoda Wintercheckdag



Op zaterdag 17 november kunnen alle Škoda-rijders hun auto gratis aan een wintercheck laten onderwerpen bij de Škoda Service dealer.

Alle Škoda�s worden op deze gratis gecontroleerd op vijftien punten, waaronder de conditie van de accu, bandenspanning, oliepeil en het antivriesgehalte van de koelvloeistof. Als er iets mis is met de auto lost de dealer het indien mogelijk direct op. Mocht dit niet lukken, dan kan er meteen een afspraak gemaakt worden.

Naast de wintercheck zijn er nog veel meer redenen om naar de Škoda Service Dealer te gaan. Zo zijn er talloze winter-artikelen te koop tegen zeer aantrekkelijke prijzen

Iedereen die wintercheck op zijn of haar Škoda laat uitvoeren, ontvangt ook nog een leuke attentie!
 

Tallguy

Forumguru
Bron?? Wil wel zeker weten dat onze dealer hier ook van op de hoogte is als we een afspraak willen maken :ahum:
 
De wintercheckdag is gewoon langs gaan en geholpen worden er word dus niks geplaned of dat je geholpen word op afspraak gewoon langs gaan en laten checken die skoda waarvan ik denk dat in 90% zeker alleen komt checken en weer weg kan, want er is toch nooit wat mee aan de hand het is geen seat ofzo
Voor de mensen uit de buurt van rotterdam ik ben ook aanwezig dus babbeltje kan natuurlijk altijd gezellig met een wintercheck
Groeten Jordy
 

Fabia

† In Memoriam
Sorry ik ga naar Van Loon, maar ik wens je veel plezier tijdens de wintercheck.
 
komt wel goed.
dit jaar mijn eerste wintercheckdag voorbije jaren niet aanwezig kunnen zijn, dus ik wacht wel af maar heb een vermoeden dat het bij de meeste dealers wel druk gaat worden

Groeten Jordy
 

VEEJAY

Forumguru
Beetje vervelend om bijvoorbeeld een uur lang in de showroom te wachten op een zaterdagmiddag. Tenzij er nog andere dealers in de buurt zijn natuurlijk...
 

Hetzer

Forumguru
Ik ga ook langs, maar dan bij Vepreda, al is het alleen voor het ''aardigheidje" wat je mee krijg.
 
Dat vind ik wel een goed punt:

Beetje vervelend om bijvoorbeeld een uur lang in de showroom te wachten op een zaterdagmiddag

Ik heb ook geen flauw idee hoe de organisatie gaat verlopen met die winterchecks en wat de opkomst ervan moet zijn, maar stel dit voorval gebeurd wordt je als klant niet echt vrolijk van neem ik aan.
Ik hoop dat dit bij de dealers niet gaat gebeuren om als merk toch een goede klant tevredenheid te behouden.
enige oplossing die ik kan bedenken is voor elke dealer je volledige garage personeel laten werken om dit voorval dan te kunnen voorkomen lijkt mij, misschien andere suggesties

Groeten jordy
 

Fabia

† In Memoriam
Maar die wintercheckdag is toch ook bedoeld om de mensen weer eens in de showroom te krijgen. Met de huidige staat van de auto's kom je maar weinig bij je garage behalve voor de beurten. Ik zou als garage zo'n dag optimaal benutten met een hapje, drankje, nieuwste modellen in de showroom, voldoende folders, voldoende verkopers, voldoende auto's voor een proefrit enz enz. Zo verkoop je toch auto's.
 

Tallguy

Forumguru
Misschein doe ik de 17e wel een proefritje in een Superb. Wil eigenlijk wel eens weten wat het verschil qua formaat, comfort etc is. One never knows wat de volgende auto gaat worden ;)
 

EdK

Forumguru
Misschein doe ik de 17e wel een proefritje in een Superb. Wil eigenlijk wel eens weten wat het verschil qua formaat, comfort etc is. One never knows wat de volgende auto gaat worden ;)

Trek voor achterin je dansschoenen maar vast aan !!!
 
Bovenaan Onderaan