Škoda DuoBell die ANC koptelefoons te slim af is!

Captain Hook

Forumguru

Hier de wetenschappelijke documentatie:

En het mooie is, het ontwerp is open source!:thumbsup:

1920_skodaduobell1.jpg

MarcoO2

Forumguru
Gaaf zeg, thanks voor het delen @Captain Hook .

Ik houd van dit soort producten: eigenlijk een heel simpele oplossing voor een breed en groeiend probleem. En 't ziet er qua design ook nog eens fantastisch uit.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Skoda of iemand anders 'm ook daadwerkelijk op de markt brengt.

Tees

Donateur
Wel mooi verhaal idd, en Simply Clever! Wel een beetje een lapmiddel voor een probleem dat op zichzelf opgelost moet worden, namelijk dat ANC in het verkeer verboden zou moeten zijn. Alleen is dat niet te handhaven dus zal het wel nooit gebeuren.

Ik ben bang dat deze ook alleen voor een nichemarkt geschikt is. Maar wie weet wordt t breder opgepakt en kan t met grootschalige productie wel voldoende betaalbaar worden om aan te slaan.

MarcoO2

Forumguru
... namelijk dat ANC in het verkeer verboden zou moeten zijn...
Ik snap wat je zegt. Alleen moet je dan bij de basis beginnen en uberhaupt het gebruik van hoofdtelefoons en oordopjes verbieden. Want harde muziek luisteren overstemt ook alles. Ook in de auto dus maar geen harde muziek meer toestaan.

Uiteindelijk zou je mogen verwachten dat men een beetje gezond verstand gebruikt - maar de realiteit is anders.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan