Weer terug bij Skoda

Rene22

Nieuw lid
Na 8 jaar rijden in een Fabia en een uitstap van 4 jaar rijden in een Peugeot 3008 ben ik toch weer terug bij Skoda.
Mijn Enyaq IV60 Graphite Gray met comfort pakket en achteruitrijcamera is besteld en de verwachting is dat deze week 25 wordt geleverd.
Was in eerste instantie geen voorstander voor elektrisch rijden. Maar gezien de grootte van de auto en de mogelijkheid voor een subsidie van de overheid heb ik de keuze toch gemaakt voor electrisch rijden en ben toen uitgekomen op de Enyaq.
Het is dus nu wachten.
Als de auto is geleverd zal ik foto’s uploaden.

Laatst bewerkt:

skodaweek29

Nieuw lid
Na 8 jaar rijden in een Fabia en een uitstap van 4 jaar rijden in een Peugeot 3008 ben ik toch weer terug bij Skoda.
Mijn Enyaq IV60 Graphite Gray met comfort pakket en achteruitrijcamera is besteld en de verwachting is dat deze week 25 wordt geleverd.
Was in eerste instantie geen voorstander voor elektrisch rijden. Maar gezien de grootte van de auto en de mogelijkheid voor een subsidie van de overheid heb ik de keuze toch gemaakt voor electrisch rijden en ben toen uitgekomen op de Enyaq.
Het is dus nu wachten.
Als de auto is geleverd zal ik foto’s uploaden.

spannend, ik ben seat / volskwagen rijder en nu in afwachting van de Enyaq private lease. deze staat op levering week 29 maar ben daar wel een beetje bang voor gezien de gesprekken op tweakers :(

Rene22

Nieuw lid
Ik hoopndat het ook week 25 wordt, maar door problematiek chips kan het wel weer later worden. Houdt hier wel rekening mee.

wdejong32

Actief lid
dan zal hij flink op de onze lijken

fijne wagen

Bijlagen

• thumbnail_IMG_5678.jpg
    thumbnail_IMG_5678.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 41
  • full (1).jpg
    full (1).jpg
    561,7 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:

Canon-Eye

Forumguru
Kleuren op een foto op de werkelijkheid laten lijken is een erg lastig karwei, zeker als die foto bij kunstlicht is gemaakt. Daar komt goede apparatuur (gecalibreerd beeldscherm) aan te pas, alsmede de benodigde vaardigheden om daarmee om te gaan.
Kortom: een foto zegt eigenlijk niks...

Skoda-Fan74

Nieuw lid
Ik ben ook heel benieuwd naar de levertijd.
In week 3 is mijn Skoda Enyaq lease auto besteld. De eerste uitgesproken verwachting is dat deze pas in week 36 afgeleverd zal worden.

Nu weet ik niet hoe relevant de optie pakketten zijn in relatie met levertijden. (Brilliant Silver, Suite zwart, Licht, Infotainment Plus, warmte pomp, Klimaat, Comfort Plus, Alarm, 360 graden areaview, Assistentie Plus, Drive).
Meer chips, langere levertijd?

Japanese Power

Donateur
...Grappig, zo op de foto lijkt...

…Kortom: een foto zegt eigenlijk niks...
Dat zeg ik toch: het lijkt... Ik werk ruim 25 jaar op gekalibreerde Barco en Eizo schermen, doe dagelijks kleurretouche en draai geprofileerde kleurproeven van alle lithocorrecties die ik doe. Snap redelijk wat licht en kleur doen ;).

Laatst bewerkt:

wdejong32

Actief lid
het is inderdaad een lastige kleur om op de foto te zetten , is heel afhankelijk van lichtval en soort licht maar is een mooie kleur , sjiek en toch ook wel een vlotte kleur

Bijlagen

• thumbnail_IMG_5734.jpg
    thumbnail_IMG_5734.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 41
  • thumbnail_IMG_5735.jpg
    thumbnail_IMG_5735.jpg
    115,3 KB · Weergaven: 40
  • thumbnail_IMG_5736.jpg
    thumbnail_IMG_5736.jpg
    106,9 KB · Weergaven: 39
  • thumbnail_IMG_5737.jpg
    thumbnail_IMG_5737.jpg
    107,2 KB · Weergaven: 36

wdejong32

Actief lid
( de race bleu blauwe kodiaq 28-12-2020 is van mij en de enyaq 20-06-2021 van mijn vrouw) de blauwe is prive en de enyaq (uiteraard) zakelijk

Rene22

Nieuw lid
Ik ben ook heel benieuwd naar de levertijd.
In week 3 is mijn Skoda Enyaq lease auto besteld. De eerste uitgesproken verwachting is dat deze pas in week 36 afgeleverd zal worden.
......
Dit zal wel een nieuwe bestelling zijn. De dealers hebben in oktober hun auto’s besteld en kunnen op kleine punten nog worden aangepast. Dit is wat mijn dealer vertelde. Bij een eigen configuratie gaf hij aan dat het wel oktober/november kon worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan