Iemand ervaring met vervanging grill(sierlijst)?

SNARFB

Senior Member
Ik heb een zwarte grill (sierlijst)aangeschaft ter vervanging van m’n chromen grill (sierlijst) voor de Octavia iV. Wie heeft er ervaring met het vervangen/wisselen van zo’n grill? Het lijkt een complex klusje omdat er 0 ruimte is. grill.jpg
 

Marretje

Senior Member
Ik heb er om gevraagd bij de dealer, die zei tis te doen en bestelbaar via hun, alleen je moet het spul wat in de grill zit opnieuw kalibreren zei hij. Ik laat hem wrappen die chromen omlijsting......
 

Marretje

Senior Member
Ja je front radar sensor toch of zoiets, dat vierkante brok plastic in de midden van je grill. Dealer zegt je moet je hele grill demonteren.
 

Marretje

Senior Member
Dat weet ik niet, ik geef alleen door wat de dealer tegen mij heeft gezegd. Ik laat hem gewoon wrappen, das goedkoper en denk zowat net zo mooi..... Laat de Scala en Octavia beide de grill wrappen en zwarte logo`s op de motorkap en achter op de letters zwart.....
 

jesse_s93

Donateur
Inderdaad netjes gedaan! Ik vind de zwarte letters (skoda) ook mooier qua formaat. Bij mij waren deze wat groter dan de chromen letters. Als ik ze vergelijk met de chromen letters, zien die er wat ielig uit.
 

JeSko

Forumguru
Is ook geen moeilijk werk, grill eruit, wrap erop, gladstrijken en afwerken, dan terugplaatsen. Bij mijne was het veel moeilijker, omdat mijn spijltjes ook chroom waren.
 

Marretje

Senior Member
Was in totaal €110,-
Letters Skoda en Scala en Embleem op de motorkap. Die zijn dan vervangen.
Alleen de Grill is gewrapt.
De grill is er niet uit gehaald omdat dan de radar sensor opnieuw gekalibreerd moet worden volgens de Dealer.
Het was goed te doen het wrappen en je ziet nergens meer chroom, dus goed gelukt.....

Bij de Oktavia is het zelfde gedaan, en die is ook erg mooi geworden.

En idd de letters Skoda zijn net even een fractie groter, en dat ziet er mooi uit......
 

Timmer

Donateur
Ziet er goed uit, ik vind het beter zo! :cheer:
En voor dat bedrag... ik denk dat ik €90 betaald heb voor 2 logo's , die ik dan nog zelf moest plaatsen :)
 
Bovenaan Onderaan