Car bags reistassen

MRNX

Forumguru
Kent iemand hier het car-bags systeem? Lijkt een mooie oplossing, omdat je geen last hebt van loze ruimte in je kofferbak. Niet meer verschillende soorten en maten koffers en tassen maar een 'op maat gemaakte' set. Klinkt handig, maar is het die 345 euro waard?
 

MRNX

Forumguru
Ik zie het , thnx @eriktv.

@CDK je hebt ze in 2018 gekocht. Inmiddels heb je geen Skoda meer, maar heb je ze goed kunnen gebruiken? Degelijkheid oké? En misschien een goede doorverkoopwaarde voor als de auto wordt vervangen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Mies75

Forumguru
Heb er ook naar zitten kijken maar nieuw vind ik ze veelste duur.
Ik zag een set op marktplaats die ik voor 175 euro kon kopen en had het bijna gedaan totdat ik weer ff werd wakker geschud door mijn vrouw.
De boodschappen tassen van de intertoys en ah werken ook prima !
 

JeSko

Forumguru
Ja gewoon kratjes erin, werkt prima en kost je amper iets. In onze Superb passen mooi 3x3 kratjes van de Colruyt in, deze kunnen elk 30 kg dragen, daarbovenop kan je dan nog eens zulke kratjes stapelen, zal eens een foto maken als ze er nog eens in staan, echt netjes, en handig, thuiskomen is dan gewoon kratje toiletartikelen, kratje drank, kratje diepvries, kratje vers etc etc, handig om uit te laden en met vakanties kan je net zo systematisch werken. Bespaart je veel kopzorgen en gedoe.
 

JeSko

Forumguru
Kledij kan je in koffers stoppen toch? Deze leg je dan bovenop de laag kratjes.

Of je doorzoekt deze link

https://www.krattenboer.nl/index.ph...ath=20&product_id=1977&sort=p.price&order=ASC

Heb je stapelbare kratjes met afsluitbaar deksel, deze hebben wij op het werk ook, super handig, klikken via stapelbare bodem en deksel netjes in elkaar, en alles blijft proper. Ook handig voor kledij, koffers hebben altijd rare vormen, die meer liters innemen dan je lief is in de koffer.
 

Captain Hook

Forumguru
Neeee! Die goedkope tassen kan echt niet hoor!

Die passen qua design totaal niet bij je zorgvuldige gestyleerde kofferbak.
En de prijs? Die tassen zijn veels te goedkoop; dat is al helemaal not done! Je weet 't; hoe duurder des te beter! :D
 

EJS

Forumguru
Tassen van carbags niet zelf in bezit maar wel ervaring mee bij een superb van iemand anders. Zeker prima kwaliteit. Stevige tassen en als ik me niet vergis zijn ze er ook met 2 wieltjes en handvat zoals bij een koffer zodat je kunt rijden. Ik vond het ideaal. Gingen op vakantie met wat vrienden en ieder mocht 1 tas vullen. Gegarandeerd dat alles dan past.

Met losse kinderwagens en buggys ed wat minder ideaal denk ik gezien je veel losse spullen meeneemt die niet in zo'n tas passen. Wil er zelf wel een x 3 aanschaffen voor op de bodem zodat los grut daar nog op kan liggen.
 

CDK

Forumguru
@CDK je hebt ze in 2018 gekocht. Inmiddels heb je geen Skoda meer, maar heb je ze goed kunnen gebruiken? Degelijkheid oké? En misschien een goede doorverkoopwaarde voor als de auto wordt vervangen?

Ik heb ze nog steeds, het zijn fantastische tassen en zijn momenteel ook in gebruik. Als je interesse hebt in de set dan mag je me een PM sturen. Mijn vrouw gaf aan dat ze er eigenlijk nog 2 bij wilde hebben. In geval je ze wil overnemen koop ik wel een compleet nieuwe set.
Ze zijn nog als nieuw en van super kwaliteit.
 

CDK

Forumguru
De boodschappen tassen van de intertoys en ah werken ook prima !

Hele bijzondere redenatie, maar totaal niet vergelijkbaar. Jij moet passen en meten en tobben om alles er in te krijgen en in geval van Car Bags tassen kan je die volstouwen en vervolgens mik je die in 2 minuten in je auto en dan is alles tot hoedenplank hoogte maximaal vol. Past altijd en auto inpakken is een eitje. Geniale tassen zijn het :)
 

MRNX

Forumguru
Nogal uiteenlopende reacties, maar dat had ik ook wel verwacht. Thnx allen.

Het is inderdaad niet de goedkoopste optie, maar ik heb ze toch besteld! ( al voordat ik je aanbod zag @CDK :D)
 
Bovenaan Onderaan