D
Deleted member 1943
18 Oktober wordt mijn fabia I gechipt door Chiptuning Experience uit nieuwegein. Ik laat het snel weten hoe dat rijd.
gegroet.
gegroet.
het spijt me maar de fabia is nog niet gechipt! De tuner zou bij mij langskomen en belde tijdig af dat het vandaag erg uitliep en er vandaag geen tijd meer voor had.
Maandag avond heeft hij als excuusavond gekozen dus dan kan ik er gelukkig zelf bij zijn.
Dus voor de duidelijk heid aankomende maandag ben ik pas laat online want ik moet eerst een tank diesel er doorheen branden! EFFE SPELEN haha :super:

jaja hij is gechip tuned!
Als je gewoon normaal rijd is er niks geen verschil, MAAR ALS DIE TURBO ERBIJ KOMT EN JE GEEFT GAS!!!!!!!! hij blijft maar door trekken tot ongeveer 4500 toeren en dan schakelen en gewoon weer doortrekken.
Een diesel zeker een die gechipt is hoeft niet tot 4500 toeren door getrokken te worden. Je kunt al 2000 tot 1500 toeren eerder schakelen.
Een diesel moet je als een diesel rijden en niet als een benzinemotor. Dan rookt die niet.
Dat was alleen gisteravond dat ik hem zo doortrok hij moet toch even getest worden. Normaal doe ik dat echt niet hoor maar ik moet wel weten of het goed zit voor zoveel geld. en ik was benieuwd of hij dan bleef trekken als hij aan zijn eind komt.
Maar jullie komen maar kijken hoor op de meeting.
Ik heb hem bij chiptuning experience in nieuwegein laten tunen die komt het voor de deur doen. www.chiptuningexperience.nl
Een diesel zeker een die gechipt is hoeft niet tot 4500 toeren door getrokken te worden. Je kunt al 2000 tot 1500 toeren eerder schakelen.
Een diesel moet je als een diesel rijden en niet als een benzinemotor. Dan rookt die niet.
Dat roken doet ie meer bij hoge toeren uiteraard, maar bij volgas uit de lage toeren roet ie ook hoor.
of wat dacht je van verkeerde/slechte tuning? (icm een technisch probleem)Dat roeten gebeurt als er te veel diesel ingespoten wordt, dan dat er verbrandt. Als dat gelijdelijk gebeurt dan roet die niet, behalve als die hoge toeren draait.
Roet die bij normaal gebruik ook dan is er meestal een technisch probleem. (achterstallig, onderhoud, turbo stuk, versleten motor, enz. ).