My Skoda Octavia RS

Jee13

Forumguru
Laten doen! Is klusje hoor

Was kado voor mijn verjaardag, mijn vrouw had in het geheim een afspraak gemaakt bij Leeroy. Die zit hier in de buurt en heeft al meerdere auto's van mij voorzien van folie.

Woon je in de randstad? Dit is een vakman, kan m je aanbevelen hoor.
 

BramVRS

Forumguru
Wat is buiten de looks precies het nut van de folie? Zon en warmte werend? Mag ik vragen wat de kosten ongeveer zijn van het plaatsen? Woon zelf in Brabant anders was ik er even langs gereden.
 

Jee13

Forumguru
Deze camo folie op de voorruit is een prijzige folie en met aanbrengen is die ongeveer 350

Daar heb je ook bijna de rest van de ruiten voor gefolied met de normale tint folie
Mocht je meer willen weten, kijk even op zijn website of stuur Leeroy een appje

https://voorruit-herstel.nl/
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Wat is buiten de looks precies het nut van de folie? Zon en warmte werend? Mag ik vragen wat de kosten ongeveer zijn van het plaatsen?

Zon en warmtewerend en anti inkijk, de lichtdoorlatendheid is prima, dus geen problemen bij meten met de ‘tintman’ door de politie.
 

Jee13

Forumguru
Vandaag lekker buiten gespeeld

Gisterenavond 2 velgen handmatig gepolijst en in de collinite gezet + de bandjes gedaan, vanmorgen de andere 2.
Vanmiddag eerst de auto gewassen en toen de velgen gewisseld.

Dus laat die lente maar komen !!


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
 

Jee13

Forumguru
Vanmiddag weer leuke aanpassing aan de RS gedaan

Ik was al heel lang op zoek naar de mogelijkheden mbt alcantara stuur
Helaas had de verkoper een stuur opgestuurd zonder DSG paddles, maar via wat handigheidjes in Tjechie toch aan juiste stuur kunnen komen

Nieuwe stuur had ook nieuwe type knopjes en mijn auto is ouder, dus knopjes en trim moesten gewisseld worden.

Leuke bijkomstigheid, hoe haal je auto van stuurslot zonder sleutel als je spanningsvrij wilt werken aan een auto met Kessy.

hier wat fotos
540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg
 

marwin

Forumguru
lekker bezig, bijna klaar (nu nog het RS logo in het stuur)..
Maar idd lekker racy :thumbsup: het zal wel heerlijk aan je handjes voelen nu dat stuur :D
 
Jeroen ff een vraagje, zag dat je een garagekrik gebruikt voor het verwisselen van je zomer -naar winter set. Volgens mij heb ik ook dezelfde garage krik en ook hetzelfde kunstje gedaan in Januari. Ik zag dat ik bij het opkrikken met de garage krik het randje beschadigde op het punt waar je hem opkrikt (rond gewricht). Vervolgens toch maar even die handkrik uit de auto gehaald, die paste beter om het punt om deze omhoog te krikken en gaf verder geen beschadigingen. Tips ?
 

Jee13

Forumguru
ik heb gebruik rubber op krik, voorzijde pak ik krikpunt, achterzijde op steunpunt achteras
 
Bovenaan Onderaan