Roomster 1.4 Style

gullwing66

Nieuw lid
In mei dit jaar een Fabia Combi Automaat uit 2001 gekocht en eerlijk is eerlijk het is een heerlijke auto (zeker met twee honden), alleen de buitenspiegels zijn veel te klein waardoor je goed moet uitkijken bij zijwaartse verplaatsingen.

Nu was het geval dat de Fabia tijdens hevige regenval ineens uitviel en daar was ik toch wel van geschrokken, je komt in een nare positie terecht dus op naar de Dealer (Schipper te Nibbixwoud) en ja van het één komt het ander natuurlijk dus even in de showroom gekeken en na een hartelijke begroeting was daar ineens de voorraadaanbieding van de Roomster 1.4 Style met als optie's een panoramadak, halogeenkoplampen, in hoogte verstelbare voorstoelen, middenarmsteun, radio beat, cd-wisselaar en dakreling. Even een praatje gemaakt en na mijn inruilprijs te hebben gehoord waarbij ik nog een hondenrek heb afgedongen kan ik hem volgende week ophalen.

Foto's zullen volgen

Fabia

† In Memoriam
Niet verkeerd, daar ga heerlijk in rijden. En de spiegels zijn gelukkig heerlijk groot. Ik vind het na de FI een verademing weer eens normale flappers om in te kijken. Ik wens je heel veel plezier in de RR.

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd en je zult geen spijt hebben van de Roomster, wat je ontzettend gaat merker is de gigantische ruimte op de achterbank en het gemak van de verstelbare achterstoelen..
Over m'n eigen Style uivoering ben ik ook erg te spreken, net iets meer luxe dan de Ambiente, zoals de zij en gordijn airbags en het leren stuur e.d

gullwing66

Nieuw lid
Kleur is "Anthracite grey metallic" met een "chic ivory" bekleding. Alleen zit er geen sunset op dus dat moet nog gedaan worden door een bedrijf, ga nog even zoeken wie dat voor een redelijke prijs kan doen. Ook nog een set windgeleiders bestellen, las dat anders de regen naar binnen komt als je met je raam open rijd.

EdK

Forumguru
Kleur is "Anthracite grey metallic" met een "chic ivory" bekleding. Alleen zit er geen sunset op dus dat moet nog gedaan worden door een bedrijf, ga nog even zoeken wie dat voor een redelijke prijs kan doen.

Neem ook de sunnyboys in overweging !
Voordeel is dat in de donkere wintermaanden je ze allemaal of een deel kan weghalen

Van buiten naar binnen kijken is bijna onmogelijk en anderom geen probleem !

Voor de rest veel succes met de RR, en je zult er zeker geen spijt van krijgen !!

Abo

Lid
Kleur is "Anthracite grey metallic" met een "chic ivory" bekleding. Alleen zit er geen sunset op dus dat moet nog gedaan worden door een bedrijf, ga nog even zoeken wie dat voor een redelijke prijs kan doen. Ook nog een set windgeleiders bestellen, las dat anders de regen naar binnen komt als je met je raam open rijd.

Gefeliciteerd met je nieuwe Roomster. Ik heb trouwens ook die windgeleiders op mijn ramen zitten. Regen komt inderdaad niet naar binnen als je het raam een klein stukje open zet.
http://www.skodaforum.nl/board/vbgarage.php?do=view&id=261

Ah, ik zie ook dat je de optie der opties hebt genomen: een panoramadak. Zo eentje hoop ik er volgend jaar ook te kopen. Veel plezier ermee !

jaspernl

Actief lid
TOP! Enjoy!!

Blijf je ervaringen met je nieuwe Roomster hier delen svp!

Mooie kleur ook. Heb ik ook over getwijfeld...

gullwing66

Nieuw lid
Nee helaas geen automaat, ik wilde graag een "chic Ivory" bekleding en aangezien dit om een voorraadactie gaat was deze nog alleen beschikbaar bij de importeur. En aan een automaat hangt ook weer een prijskaartje natuurlijk.

Hetzer

Forumguru
Ah, ik zie ook dat je de optie der opties hebt genomen: een panoramadak. Zo eentje hoop ik er volgend jaar ook te kopen. Veel plezier ermee !

is inderdaad de mooiste optie op de Roomster, op m'n volgende komt het echt ook zeker!!!

Hoeveel kosten de sunnyboys?

ik vind persoonlijk de sunnyboys erg prijzig, ik heb gekozen voor sunset afmarket, je kunt dan ook nog eens kiezen voor een donkere kleur, en dan ben je vaak goedkoper uit dan met sunnyboys.

cvegreen

Forumguru
Je zult ongetwijfeld heel veel plezier aan je RR beleven, inderdaad zijn het maar heel kleine spiegeltjes die op een F1 zitten , links valt enigzinds nog mee , maar rechts is het maar een klein dingetje , net daarom heeft "nemo" haar F1 zo genoemd (als ik het me goed herriner ten minste ).

Bovenaan Onderaan