Even Voorstellen...

Hey leden,

Jullie hebben er weer eens een nieuw lid bij.
Namelijk mij: Elwin! Tadaaaa :aangenaam:

Goed hebben we dat weer gehad; Ik heb sinds kort een Skoda Fabia 1.9 TDi Elegance. Volgens mij een prima auto, maar heb er helaas nog niet veel in kunnen rijden of naar kunnen kijken. Heb hem nu 1 week en heb deze gehele week heerlijk in mijn bed kunnen liggen. Kortom een goed begin... ehm :smiley29:
In ieder geval ben ik blij met de skoda en heb er ondanks de medicatie en de koorts toch al lekker in gereden (kon het niet laten).
Nu woon ik in Spanje en aangezien het hier allemaal ff wat anders gaat als in NL met auto's kopen heb ik nog niet alle boekjes en papier werk binnen dus de nodige specificaties zullen nog volgen :D

Ik ga nu maar weer lekker verder rondloeren op dit geweldige forum en eens zien of ik wat nuttigs zie :bye:

Groeten,

Elwin!

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Dat is wel balen als je je auto hebt en je ziek bent. Maar goed als je weer helemaal beter kan je er nog meer van genieten. Hoe kom je in Spanje verzeild?

nemo

Senior Member
Gaaf dat je in Spanje woont! En welkom op dit forum!! Waar in Spanje woon je??

Ik woon in Spanje gezien de benzine/dieselprijzen :uitlachen:....

Nee, grapje woon hier alweer een tijdje samen met mijn spaanse vriendin dus vandaar... Bevalt prima en ach het rijden hier is ook wel leuker, de wegen dan.. De spaanse rijstijl daar in tegen weer wat minder... Maar goed had ook genoeg ergenissen aan de NL rijstijl.. Kortom klagen doe je altijd ;)

In ieder geval, leuk forum en ben blij met mijn skoda!

Er zijn hier zeker leuke wegen voor een mooie meeting ;)

Enne wat betreft die meeting in NL, wie weet! Ga in iedergeval 15 Okt weer naar NL alleen dan pas ik niet helemaal in de Skoda meeting.... :blush: Moet eerst mijn oude clio nog terugbrengen naar NL....
Wat trouwens verder een prima auto, las toevallig ergens een ander stuk hier over een fransman die zonder mankementen zo over de 2 ton ging.. Hier nog 1 Mijn cliotje heeft maar 1 mankement gehad en dat was een kabeltje :D kortom top bakkie!
Maar goed hij doet wel onder aan mijn nieuwe fabia :worshippy:

nemo

Senior Member
Maar goed hij doet wel onder aan mijn nieuwe fabia :worshippy:

Dat horen wij hier graag :aangenaam:

(stiekem heb ik wel eens een proefrit gemaakt in een Clio op gas, maar de verkoper kreeg meer € voor de inruil dan hij in de eerste instantie aan mij vroeg, dus de koop ging niet door)

Bovenaan Onderaan