Mijn Rapid 1.2 TSI DSG met (optische) aanpassingen

jesse_s93

Donateur
Zeker een mooie Rapid! Xenon verlichting zie je niet vaak als optie bij de Rapid.

Ik zit zelf nog steeds te twijfelen om de chromen letters skoda op de achterkant zwart te maken, maar twijfel een beetje omdat ze dan helemaal wegvallen ten opzichte van de achtergrond. Op foto 1 zijn de letters goed duidelijk, op foto 2 moet je al goed kijken. Wat is jouw ervaring met die zwarte letters op de donkere achterruit qua leesbaarheid in real-life?
 

JeSko

Forumguru
@jesse_s93

Maak ze glanzend zwart, iig niet Plasti-Dippen, daar krijg je nooit mooi glans in, glanzend zwart valt nog steeds op op ander zwart zoals dat van jouw Scala.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko :deuk::deuk:

Veel beloven is de boodschap :deuk::deuk:

Staat idd nog een paar werkjes te wachten (die in principe toch gingen moeten gedaan worden)... plinten herstellen, volgend jaar opnieuw schilderen thuis en inbouwkasten/bureel boven voor gekeken en ondertussen besteld (alleen laat die schrijnwerker niets meer van hem horen en zelf ga ik er niet achter zitten, jobke voor de madam) :D

nu weet hoe je het zelf moet doen voor die “beemer” é :tongue:
 

JeSko

Forumguru
Beemer kan ik zo gaan halen @leon-cupra , de vrouw redeneert dat de Skoda mijn auto is dus ik doe ermee wat ik wil ( behalve schroefset want ze wilt nog normaal door de schoolpoort kunnen rijden :maakmegek: ), maar ben er zelf nog niet helemaal over uit en intussen cruis ik meer dan tevreden door het land met mijn full option Sup, :D
 

leon-cupra

Forumguru
Ze kent jou dan ook goed é... jaren twijfelen en haar doel is uiteindelijk ook bereikt. Mijn madam zou dat niet moeten zeggen want dan staat er elk jaar iets anders :D

maar soit we zijn iemands topic aan het kapen :D

back on topic :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Je kan ook onmiddellijk je “eis” stellen, die wss afgewezen zal worden. Maak je een beetje ruzie, haal je haar shopgedrag erbij en nog wat oude koeien. Je spreekt een paar dagen niet tegen elkaar (hatelijk voor vrouwen, ideaal voor de man), uiteindelijk plooit de vrouw omdat ze de situatie beu is. Dus je krijgt hetgeen je wilt en je krijgt nog een extra bonus omdat het terug koek en ei is :D:D



Ps een methode die niet aan te raden is maar wel doeltreffend :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , je moet je vrouw uiteraard ook beetje kennen é ;)
Bijkomend voordeel, als je deze tactiek regelmatig en efficient toepast, verkort iedere keer de periode van stilzwijgen ... ze krijgt dan door dat er toch niets aan te veranderen is. :D
 

Jackel

Lid
Ik geniet van alle voorgaande reacties:deuk:Leerzaam nog soms.... Maar ik heb al bijna 50 jaar ervaring op gedaan bij / met mijn wederhelft. Dus ken de do's en don'ts zo langzamerhand :bloemen:. Maar voorzichtigeid en listigheid blijft geboden :koffie:.
 

Jackel

Lid
Zeker een mooie Rapid! Xenon verlichting zie je niet vaak als optie bij de Rapid.

Ik zit zelf nog steeds te twijfelen om de chromen letters skoda op de achterkant zwart te maken, maar twijfel een beetje omdat ze dan helemaal wegvallen ten opzichte van de achtergrond. Op foto 1 zijn de letters goed duidelijk, op foto 2 moet je al goed kijken. Wat is jouw ervaring met die zwarte letters op de donkere achterruit qua leesbaarheid in real-life?
Vind zelf dat de letters genoeg opvallen. Lekker subtiele aanpassing. Deze wijziging is mijn vrouw nog niet opgevallen. Heb de letters overigens in hoogglans gekocht. Goede kwaliteit, makkelijk als compleet woord te plakken. En goedkoop.... Voorste logo ga ik nog vervangen door een metalen versie van Super Skoda. Wat duurder, maar de kwaliteit is stukken beter.. Geen plastic maar metaal, net als origineel.
 
Bovenaan Onderaan