Comfort sluiten bestuurders zijde werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrik

Forumguru
Inmiddels begin ik de draad een beetje kwijt te raken. Het gebeurt nogal eens dat ik het raam aan de bestuurderskant niet meer in één keer kan openen of sluiten m.b.v. de functie comfortsluiten. Ik moet het knopje dus vasthouden om het raam te openen of te sluiten. Beide kanten op werkt het dus niet (altijd). Laatste staat tussen haakjes, omdat het voor mij gevoel soms wel lukt. Dat is vreemd. Maar heb ik nog niet goed gecheckt. Maar nu: in het Columbus systeem kan ik aangeven of deze functie “comfortsluiten” moet werken op
a) bestuurdersporties
b) alle ramen
c) niet (functie uitschakelen)
Vanavond heb ik alle drie de opties geprobeerd en de kinderen gevraagd te testen wat het effect was. Dat effect bleef uit. Met andere woorden: de functie bleef ongeacht de gekozen optie hierboven gewoon werken.

Iemand enig idee wat hier misgaat?

PS: ook kan ik de ramen niet meer met de afstandsbediening sluiten, wat voorheen wel altijd kon. Hetzelfde geldt voor raambediening kort na uitzetten van de motor. Kon voorheen wel, nu niet meer. :pardon:
 

Henrik

Forumguru
Dat is sowieso wijs inderdaad. Ik werd afgelopen week ook al gebeld, omdat men denkt dat hij bijna aan een beurt toe is. Dan gooi ik het sowieso ook even op. Maar hier is de kennis gewoon wat groter dan inde garage voor mijn gevoel.
 

PizzaPieter

Forumguru
Was t níét zo dat als één van de ramen het niet goed doet, je het raam moet sluiten en de knop een paar tellen moet vasthouden als hij al gesloten is?
Hetzelfde naar beneden: dus helemaal open met de knop ingedrukt en als hij open is nog even vasthouden
 

Henrik

Forumguru
Was t níét zo dat als één van de ramen het niet goed doet, je het raam moet sluiten en de knop een paar tellen moet vasthouden als hij al gesloten is?
Hetzelfde naar beneden: dus helemaal open met de knop ingedrukt en als hij open is nog even vasthouden
Dit werkt inderdaad! Thnx voor deze optie. Het comfort openen aan de bestuurderszijde en met de ab doen het beiden weer! Alleen kan ik het nog niet via mijn Columbus wijzigen, maar boeit me niet zo. Moet gewoon op alle deuren werken en dat doet het nu. Top mannen! Thnx voor jullie hulp.

@Peter-036 mag een slotje op wat mij betreft.
 

Rallye

Forumguru
Dat je het nog niet via het systeem kunt wijzigen, zou wel een puntje voor de garage zijn. Misschien gaat er toch iets fout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan