Verbruik Karoq 1.5TSI 150PK DSG Sportline Business

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag beste mensen,

Deze week een nieuwe Karoq ontvangen. Ik ben benieuwd naar de verbruikscijfers uit de praktijk. Heeft er iemand ervaring?
 
Hallo, Peter-036, Wat is sprint monitor? Kan ik dat in MFD terugvinden?
Ik bedoelde met mijn vraag ook een beetje of er mensen zijn die hun eigen verbruik monitoren en dit willen doorgeven. Wil graag zien hoe zuinig de Karoq kan rijden. Ik zit volgens de app op 82%?
 
Mmm. Dat weet ik niet. Ik ben van nature een zeer rustige rijder en kon met mij S3 ruim 1250 km op volle tank (diesel rijden). Nu rijdt ik benzine en dat is beduidend kleinere actieradius. Ik ben benieuwd hoeveel km er met volle tank gereden wordt door de gebruikers.
 

hemi24

Forumguru
Tja, op een bepaald moment zul je toch moeten tanken!
Maar het zal 650 tot 700 km zijn, schat ik zo in...
 

Okki

Donateur
Mij kan het niet schelen wat een ander verbruikt, ik vindt het gewoon een sport voor mijzelf om zo zuinig mogelijk te rijden. Wat andere daar van vinden of wat die verbruiken zal me aan mijn derrière oxideren.
 
Zeker heb ik hier gekeken. Echter veel Duitse rijders en die rijden over algemeen wat langere afstanden en hebben andere brandstof prijzen. Ik ben ‘gewoon’ benieuwd hoe het verbruik is van vergelijkbare auto’s, maar dan in NL
 

hemi24

Forumguru
Nou dat zal wel heel veel af gaan wijken... :nailbiting:

Er zitten al veel Nederlandse gebruikers tussen de Spritmonitor gegevens, dus ik geef je het tabelletje nog één keer :

upload_2020-7-11_12-59-37.png

Neem van mij aan, na deze 79 gebruikers gaat jouw Karoq heus geen ander verbruik laten zien! Gezien je verbruik met je vorige auto zul je wel ergens tussen de 6,6 en 7,2 l/100km uitkomen.
Uitgaande van 50 liter zal je dan na ruim 700 km weer bij de pomp staan.

:koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan