Wat een prijsverschil......

Okki

Donateur
Waarschijnlijk omdat Google meeluisterd kom ik de laatste dagen ineens wat advertenties van Pouw tegen. En laat rood nou ook een favoriete kleur zijn...

De Octavia had ik ergens als laten zien, de Karoq kwam ik vandaag tegen. Beide gelijk gemotoriseerd en ook dezelfde uitvoering (kwa naam dan.....)

Octavia is nieuw (oud model, nou ja.. oud) Karoq is een demo.
Maar .....alle mensen ....wat een prijsverschil


Collage 2020-06-22 21_53_53.jpg


Collage 2020-06-22 21_54_28.jpg
 

JeSko

Forumguru
Bijna 10.000 knaken... Hoge zit is in momenteel natuurlijk, daar word op ingespeeld. Zou toch zelf ook liever die Karoq hebben.
 
Okki,

Totaal verschillende auto's. Ga er maar eens inzitten (in de die uitvoeringen).

De Karoq heeft meer opties (pakketten). Is ook ruimer.
De prijs van de Octavia is waarschijnlijk de actie van Op Voorraad.
Die motor zit ook in de Kamiq en Kodiaq!!

Je moet er wel opletten, als je een DEMO koopt, kun je niet meer de extra verzekering afsluiten (5 jaar nieuwe waarde voor 2 euro extra per maand) bij Skoda. Je moet de eerste eigenaar zijn.
 

Timmer

Donateur
Das wel nog veel voor een 1.5 o3... ik heb mijn rs niet veel meer betaald :/ (na aftrek van mijn wagen zelfs minder)
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Ja maar deze is nagelnieuw, die van u had al 30.000 km, alé al... Nog maar, maar dat verklaart het verschil wel natuurlijk. Maar uiteindelijk is jouw koop de betere hoor, RS met net de kop af is een slimme aankoop, nieuwe auto's particulier kopen vind ik zowiezo weggegooid geld. ( Tenzij je ze echt om te verbranden hebt ).
 

Timmer

Donateur
Mijn rs heeft nu nog maar 1700km jesko ;)
Die had 20km op de teller en stond nog in fabrieksverpakking :D
 

leon-cupra

Forumguru
Nog even geduld en de prijzen gaan nog zakken. Autosector zit zo hard op z'n gat :nono:
Mag het hier zelf ondervinden :banghead:
 
OK...dat zou kunnen...maar blijft toch een hoop geld.
Maar....de Octavia zal dan wel weer groter zijn dan een Polo...en dan is zo'n Octavia ineens niet zo duur

Het zou best kunnen!

Ik heb een vergelijking gedaan tussen de 3008, Tiguan, Ateca en de Karoq en proef gereden.

Wij zijn voor de Karoq gevallen, in alle opzichten.

Dan ga je offertes opvragen en dan schrik je van de verschillen.
 
Ik heb een exel document gemaakt met de standaard en opties en de prijzen. En wat wij er zeker op wilden hebben.
we hebben een paar keer een 3008 en 5008 gehuurd. Mooie auto, maar tegenwoordig alleen een opgevoerde 3 cilinder, waar geen kracht in zit, als je in de 4 cilinder 1.5 van de VAG groep hebt gereden.

En als je dan op de Karoq uitkomt, vraag je een offerte aan. En dan toch nog maar een en nog een, steeds de zelfde. Het verschil liep op naar € 1.111 en een beter gevoel qua dealer.
 
Bovenaan Onderaan