Led-verlichting in kofferbak.

Fabia 123

Forumguru
Steeds meer auto's hebben ergens led-verlichting.
Er komen ook topics voorbij om de led-verlichting later in te bouwen.
Ik vraag me af of het mogelijk is om de gloeilamp kofferbak verlichting te vervangen door led. En welke led-lamp heb je dan nodig?
De lamp die er nu in zit geeft naar mijn mening te weinig licht.
 

Desperado

Forumguru
Dat is zeker wel mogelijk. Als het goed is staat in je instructieboekje welke lampjes erin zitten en anders is er vast wel een Fabia rijder die het weet.
 

pevers

Lid
Is er iemand die de leds voor de kofferbak van superskoda kan vergelijken met die van hypercolor.de? Bij hypercolor lijken ze een stuk voordeliger, maar als ze dan ook minder licht geven is het niet de juiste besparing.
 

VAG-man

Forumguru
Als je voordelig wil moet je naar Ali gaan. Daar komen de leds van de genoemde aanbieders hoogstwaarschijnlijk ook vandaan.
 

EdK

Forumguru
Bij hypercolor
Wat bij Hypercolor vandaan komt is gewoon goed en heb je in algemeen geen omkijken naar.
Kopen bij Ali blijft altijd maar een gok, is hier zelfs al een lid die een stelling heeft aangeschaft voor ze verkeerde Ali lampjes

Bij hypercolor zijn canbus leds ook canbus probleem vrij.
Bij ali schermen ze er mee, maar vaak heeft men dan toch weer problemen !

Dus tsja ik bestel liever bijeen hypercolor of vergelijkende toko dan dat ik bij Ali bestel ,lang moet wachten en dan alsnog weer kan gaan bestellen omdat ze toch weer problemen geven....

Maar een ieder is vrij om te kopen waar hij wil hoor !
 

VAG-man

Forumguru
Kopen op Ali is geen gok. Je moet gaan voor de goede merken. Nogmaals wat je hier koopt bij Europese winkels is voor 99% ook uit een Aziatisch land, alleen zeker 4x duurder.
Maar als 3 weken wachten je te lang duurt koop dan gerust in Europa.
 

ertromp

Forumguru
Ik zou persoonlijk voor Hypercolor gaan. Past prima en is top spul (dat is die 1% die niet uit China komt)
 

Rallye

Forumguru
Voor onze Mini Roadster heb ik een lampje van Hypercolor. Werkt goed (is zelfs vrij fel). Wel grappig dat ik het lampje eerst verkeerd om geplaatst had - het licht zit maar aan één zijde.
 
Bovenaan Onderaan