49 navigatiesystemen gejat uit de vagling omgeving Enschede

SteGo

Donateur
Bizar dat die dingen zo massaal gestolen worden, ik heb niet vaak zo'n slecht navigatiesysteem in een auto gezien. Ik ben blij dat ik de mijne al op eigen initiatief uit de auto heb gehaald en heb verkocht. :D Leverde overigens wel iets meer op dan "een paar tientjes", maar dat was dan ook met doos, kabeltjes, etc.
 

Electric

Senior Member
De RNS510 was ook mega populair voor inbraak. Inbouwen was +5 min werk, uitbouwen onder een minuut.

Daar had iemand de navilock voor uitgevonden. Werkte prima, ik had er ook 1 in mijn VW Passat, maar het zag er niet uit...

Een paar jaar geleden was het bij mijn broertje ook raak: airbag gejat. Ze hadden alle Hyundai's in de straat te pakken gehad. Bleek een bende uit Roemenië te zijn.
 
Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
De RNS510 was ook mega populair voor inbraak. Inbouwen was +5 min werk, uitbouwen onder een minuut.

Daar had iemand de navilock voor uitgevonden. Werkte prima, ik had er ook 1 in mijn VW Passat, maar het zag er niet uit...

2 weken had ik mijn O2 RS FL met de 510, toen ze bij ons door de wijk kwamen en in totaal 20 systemen haalde. 3 auto's bij mij in de straat... Daarna inderdaad naast een alarm ook de navilock aangeschaft.
 

Berrychello

Forumguru
Ik dacht dan men nu op jacht was op katalysatoren van Priussen en afgeplatte stuurtje van de A3. Die losse navis van VAG zijn wel populair geweest maar had niet gedacht dat dat nog zo is. Bij de Ibiza van m'n zusje was ie ook gejat, bij het bedrijf waar we m gekocht hebben. Wat kan je nu met zo'n ding, niet veel toch?
 

Cordoba

Forumguru
Ik gok dat de gejatte systemen uit de regio Enschede binnen no time de grens overgaan richting Oost-Europa. Dit lijkt wel typisch het werk van zo'n Oost-Europese bende die op bestelling veel gevraagde onderdelen levert.
 

Octavia_Gert

Senior Member
Zuur voor de 49 eigenaren, de kosten van het raam zijn misschien nog wel hoger dan het kopen van een nieuw computertje
 

Timmer

Donateur
Hier (vlaams brabant België) zijn vorig jaar in mei en augustus 2 inbraakgolven geweest van BMW's; stuur, navi en M performance dashboard inleg. Deze bende is enkele weken later tegen de lamp gelopen in het Gentse, betrof een bende Polen, met uitvalsbasis Warschau. Voor zij die omnium verzekerd waren viel het mee, mijn buurman had minder geluk...
 

JeSko

Forumguru
@Desperado

Open grenzen maakt het ook makkelijk en fair voor eerlijke goedzinnige mensen die gewoon willen reizen zonder zorgen. Je hebt in elk goed systeem parasieten zitten die de boel verzieken uiteraard.
 

Blackciti

Senior Member
@Desperado

Open grenzen maakt het ook makkelijk en fair voor eerlijke goedzinnige mensen die gewoon willen reizen zonder zorgen. Je hebt in elk goed systeem parasieten zitten die de boel verzieken uiteraard.
Parasieten zeg je? Je kunt wat dat betreft de EU zien als een hond die zonder behandeling onder de vlooien komt te zitten.
En aangezien we hier te lande steeds meer aanlopen tegen politieke lafheid i.c.m. incompetentie, zal het alleen maar erger worden.
 

EdK

Forumguru
Heb je het nu over die gasten in Den Haag over over die gasten die af en toe eens vanuit vormalig oostblok deze kant opkomen ??? :pieker:
 

Blackciti

Senior Member
Heb je het nu over die gasten in Den Haag over over die gasten die af en toe eens vanuit vormalig oostblok deze kant opkomen ??? :pieker:
Die gasten die, zoals jij zegt, vanuit het voormalig Oostblok hier komen, komen in bendeverband, met de bedoeling zoveel als mogelijk te roven.
De gasten uit 070 zijn verantwoordelijk voor de wetten die zodanig zijn dat die Oostblokkers zogoed als niets in de weg wordt gelegd. Want het strafrecht is hier een lachertje voor die lui.
Behalve wanneer jij als NL burger aan geld komt waarvan die Haagse gasten vinden dat dat van hun is, dan gaan ze je zelfs tot in je graf vervolgen. Boetes zijn daar het beste voorbeeld van.
 
Bovenaan Onderaan