Zwarte Octavia 3 Combi

Joti

Senior Member
Ik heb er nu dit van kunnen maken @catch me enorm bedankt! Moet de andere zijde nog doen, had helaas maar 1 bout van deze maat in de voorraadbak...
7beb603b4f55280377ab2598e171d09f.jpg
3200620ed562b1adf1649ccece3bc70e.jpg
 

Joti

Senior Member
Yoti, misschien is het leuk om te vermelden wat je waar hebt aangeschaft?
Is een mengelmoes van o.a. de Skoda dealer (matten, dop ruitenwisservloeistof), Superskoda (privacy shades) en Aliexpress (vrijwel alle andere rommel).

De meest recente bestelling met oa naafdoppen en emblemen komen van Superskoda.
 

catch me

Forumguru
Hey, heb je m’n wielen stiekem meegenomen? Ohnee ik heb ze in het zwart :maakmegek:.


Ik had toch gezegd, wielsloten......:maakmegek::maakmegek::maakmegek::yeehaa:
 

Joti

Senior Member
Eindelijk mijn spullen binnen, meer dan een maand op gewacht. Net de zwarte badges erop gezet. Het verwijderen van de lijmresten was nog de grootste uitdaging!

Eerst de auto maar wassen voordat ik nieuwe foto's maak... vorige week een foam cannon binnen gekregen voor de hogedrukspuit, erg benieuwd of het gaat sneeuwen ermee.
d8e56ba3dc59c60a3feaec88e3e98a76.jpg
 

Joti

Senior Member
Alweer een maand later, ben er eindelijk aan toegekomen om naast de emblemen ook de zwarte omlijsting te bevestigen. De oude kwam er niet in één stuk af maar dat had meer te maken met een stukje ongedurigheid, het terugklikken was zo gepiept! Al met al was het een half uurtje werk voor iets waar de dealer 250 euro wilde rekenen (incl. materiaal).

Verder heb ik nog steeds mijn nieuwe foam cannon en hogedrukspuit nog niet veel gebruikt. Het eerstvolgende project is het maken van een buitenkraan vóór het huis, zo'n tuinslang door je woonkamer leggen om de auto te wassen is namelijk niet ideaal.

Foto's mét zwarte omlijsting volgen gauw.
13ad6ecce2f66ae8911ed73d399fb31b.jpg
 

Joti

Senior Member
Oh, en de rechter achtervelg heeft recent een flinke stoeprand meegepakt, "maar het was echt niet mijn schuld" zei de vrouw...
 

frusty83

Senior Member
Ziet er weer netjes uit Joti, en tja die heb ik eerder gehoord, ik kon er echt niks aan doen, uitwijken voor etc etc...hopelijk niet te erg beschadigd.
 

64rhfx

Senior Member
Fraai allemaal. Mijn Oct3 komt ook van Carnext. Had graag iets luxere gehad, maar er was toen niet veel keus en de oude Oct2 stond op de sloop ;-(.
Nu Amundsen Mib1, maar kijk voor iets met wifi er in. De navigatie van Amundsen vind ik maar niks.
Intussen heb ik ook binnen alles led en ben buiten bezig met dynamische knippers. Binnen ook wat chromestripjes geplaatst op ventilatie boven dashboard, bakje in armleuning en nog wat dingetjes. Trekhaak er aan voor als er een karretje achter moet, ivm werk wel eens nodig.
Nu nog deuren ontdreunen voor wat beter geluid.
Motorisch tevreden, had wat stiller gekund. Rijgeluiden ook best wel te horen ondanks banden met zo min mogelijk db.
 

Duijzer

Donateur
Beter! Die gele pitten is echt geen gezicht bij Xenon. En het wit op de foto is volgens mij nog steeds geel....Witte Leds erin, uitcoderen en klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joti
Bovenaan Onderaan