Lexus GS 300 (2008)

sitechris

Donateur
Voor de liefhebbers van het betere youngtimerwerk. Ik ga het wel en wee van een Lexus GS 300 volgen voor mijn blog. Echt nog een klassieke oudere herenauto. Misschien geldt dat inmiddels ook wel voor mij ;)

https://driveaholic.nl/duurtest-lexus-gs-300-2008-introductie/

20200229_202440-768x374.jpg
 

Japanese Power

Donateur
Ben benieuwd. Heb 3 Lexus rijders in de directe familie. Waaronder ook zo’n GS 300 slagschip. Have fun! Maar voor een youngtimer is hij nog wel een beetje te jong ;)
 

ertromp

Forumguru
Die auto mag inderdaad het predikaat youngtimer (nog) niet hebben. In de markt is dat toch echt eentje die minimaal 15 jaar oud is. Zal mij benieuwen wat je ervaringen gaan worden
 

Desperado

Forumguru
Ik hou wel dat heerlijke comfortabele rustige rijden zoals je heel mooi beschrijft. Maar niet in zo'n bak. Dan voel ik me toch wat jonger als jij denk ik :deuk: (of is het dan jij) (klotentaal)
 

VAG-man

Forumguru
:ot:@Desperado het is "dan", want jonger is een overtreffende trap.
Dus groter dan. Even groot als.
Heb ik geleerd van mijn vrouw.;)
 

Desperado

Forumguru
Nope. Ik blijf er mee klooien, blijft op de één of andere manier niet hangen in de grijze massa.
 

sitechris

Donateur
Ja dat heb je wel eens met bepaalde woorden en zinnen. Ik ga vaak bij 'een aantal' in de fout. Ik schrijf dan vaak 'Een aantal mensen hebben geklaagd' terwijl het toch echt enkelvoud is (een aantal mensen heeft geklaagd).
 

Tuulster

Forumguru
Nice :thumbsup:leuke auto (nog wel fff detailen :D) en leuk stukje.


Volgens mij bedoel je overigens dat grote velgen nog GEEN gemeengoed waren in 2008 en ze daarom wat klein zijn......toch????
 

JeSko

Forumguru
De uitspraak alleen al "Bi Zenon" maakt dat het zelfs ano 2020 nog steeds vet is :D LED is wel het beste nu maar Xenon op een auto is nog altijd rete cool ;) verder zou ik dit altijd boven een 5 reeks verkiezen, alleen al omdat dit een uniekere auto is die je minder vaak ziet.
 

VAG-man

Forumguru
Brandstofverbruik vind ik echt laag voor zo'n auto. Ik had eerder 1:9 geschat met een redelijk fluwelen voetje.
 
Bovenaan Onderaan