Fabia Combi II Sport besteld

Hetzer

Forumguru
Maar helaas, de dealer heeft hier nog nooit van gehoord. De importeur ook niet. Raar verhaal!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEL RAAAAAAAAR!!!! :shocked:

Kom toch op!! :shocked:, de decoratie folie staat namelijk gewoon op internet op www.skoda.nl en ook in de accesoire gidsen. leverbaar op de F-2 en de R-1. ik word altijd een beetje boos als dealers zo reageren, dan moeten ze beter hun huiswerk doen!!:shocked:

Rinus

Nieuw lid
Vandaag wordt besteld:

Skoda Fabia 1.4 sport combi
Black pearl magic
Radio Dance
stuurbediening voor radio

Door de sportievere looks heeft hij een hogere restwaarde dan een " gewone fabia" dus is hij goedkoper in de lease.
Vanwege mijn lengte van 1.97 toch gekozen voor de sport ivm de stoelen, en met kinderen is een standaard zwarte bekleding toch wel makkelijk.

Het was kiezen tussen een fabia 1.4 combi met sportinterieur, of de sport met een paar kleine extra's!

Rinus

Nieuw lid
Nog geen idee wanneer hij in produktie gaat!
Wat is de levertijd op dit moment ongeveer, en hoeveel weken na de produktie staat hij bij de dealer.

Ik heb hem in week 32 besteld en week 39 is produktie dus...

Mijn dealer zij dat hij ongeveer 2 weken na produktie bij hun is.
Dan konden we al even komen kijken.

Hun hebben dan nog een paar dagen nodig om hem rijklaar te maken.

Hetzer

Forumguru
Zal mijn dealer eens bellen, kijken wat íe zegt.

Ik heb het ook nog even gecheckt , volgens mijn dealer en de skoda-site kan de decoratie stickers nog steeds geleverd worden , Dealers die anders beweren doen dus niet goed hun huiswerk !!!!!!!! :mad:

Bijlagen

• FA07_DMR700001.jpg
    FA07_DMR700001.jpg
    4,4 KB · Weergaven: 212
  • tn_ROOM60222.jpg
    tn_ROOM60222.jpg
    5,6 KB · Weergaven: 39

EdK

Forumguru
Plak je de folie er zelf op of laat je dat door de dealer doen?

Zou het echt laten doen !
Als het niet goed zit kun je verhaal halen bij de dealer, doe je het zelf fout dan kun je weer gaan bestellen !!
En dat zijn de arbeiduren echt wel waard in dit geval !

i2Paq

Senior Member
Fabia Ambiente Combi Attractive Business

Zo heeee!

Mevr. i2Paq heeft zojuist haar Fabia Ambiente Combi Attractive Business besteld.

Kleur is: anthracite grey metallic.

Voor de zakelijke rijder is zowel op de Fabia Hatchback als de Fabia Combi een zeer compleet pakket beschikbaar.
De extra's van de Fabia Ambiente Attractive Business zijn:
-Climatronic
-Pakket overhead II
-Middenarmsteun voor
-Radio Dance
-Bandenspanningscontrolesysteem
-Parking Distance Control achter
-Lichtmetalen velgen 6,0 J x 15"Antares

De waarde van het Attractive Business pakket voor de Fabia Ambiente bedraagt € 2.170,-
De meerprijs is € 295,-

Uw voordeel is € 1.875,-
U rijdt al een Fabia Hatchback Attractive Business vanaf € 14.455,-
en een Fabia Combi Attractive Business is er al vanaf € 15.250,-

Extra: Trekhaak, Sunset en Functie pakket.

Besteld bij dezelfde garage als de mijne en hij probeert ze tegelijkertijd (week van 20 oktober) af te leveren.

i2Paq

Senior Member
En hij is al binnen bij de dealer! :489:

Ruim 4 weken eerder dan verwacht.

Vanmiddag even wezen kijken, wat is hij mooi in dat geel!
Volgende week vrijdag staat hij klaar, kenteken komt pas volgende week donderdag.

Yeeeehaaaa! :473:

Roco

Lid
Hallo,
Wij hebben een tijd geleden ook de combi sport 1.4 besteld.
Deze staat inmiddels al bij de dealert, maar de baas is zelf nog met vakantie, dus moeten we wachten tot hij er zelf weer is, want hij regelt de zaken betr de nieuwe auto's.
Mooi flamingo rood met alle pakketjes erin en een rekje voor de hond en een rubber mat achterin. Spatlapppies rondom en parkeer sensoren en een trekhaak. En velgjes met winterbanden, want het vrouwtje en ik reizen regelmatig naar Praag voor familiebezoek.
Auto staat maar te glanzen bij de dealer, tis een prachtige auto.
We hopen haar eind volgende week te krijgen.

kan iemand mij trouwens vertellen welk soort aansluiting bij de handrem er zit voor een mp3 speler( bij radio Dance)
is dit een 3,5 mm jack aansluiting of iets anders?
is dit de aansluiting voor geluid en/of spanning ?/

Fabia

† In Memoriam
Jammer dat je nog zo lang moet wachten. De aansluiting is inderdaad een 3,5 mm aansluiting voor bv je Ipod. Is voor geluid.

Bovenaan Onderaan