Meet & Greet : Spring edition - 22 Maart 2020

Wie komt er ?


  • Totaal aantal stemmers
    28

Cordoba

Forumguru
Logisch, het is niet voor niets bij een detailbedrijf, ik snap alleen niet wat die dochters met een K3 moeten:
th


Mogelijk dat ik ook even langs kom, en het combineer met een andere bestemming in Belgie.
 

Tuner111

Forumguru
Beste Mensen,

Met veel spijt in ons hart kunnen we Meet & Greet : Spring Edition niet laten doorgaan.

Net als vele events zijn we getroffen door het corona virus. ook al zijn er al vele voorbereidingen gedaan... Maar jullie gezondheid is voor ons veel belangrijker !

Samen met heel het team van Meet & Greet en onze sponsor ProTech Monte-Carlo Waasland en stad Beveren vinden we het echt jammer dat we jullie petrolheads een leuke dag moeten ontnemen.

Graag ontvangen we jullie op ons event op 4 oktober 2020 : https://www.facebook.com/events/3002443293151113/

waar we nog harder ons gaan inzetten om jullie een geweldige dag te bezorgen.

Met veel Spijt,
Team Meet & Greet
 

leon-cupra

Forumguru
Dat is kl*te ... al die voorbereidingen en al dat werk voor niets maja met wat er nu gebeurt ...
Hier ook het jeugdvoetbal van mijn zoon volledig afgelast tot het einde vd maand, ksa van dochtertje gaat niet door, personeelsfeest van partner gaat niet door (collega in een andere vestiging haar zoontje is ermee besmet, zit nu in quarantaine,... )
 

Cordoba

Forumguru
Bram, jammer van alle voorbereidingen. Vraagje is het nu zo dat deze meeting min of meer gekopieerd wordt naar 4 oktober, of is dat toch een andere meeting?
In het geval je zaken door kunt schuiven naar 4 oktober, moeten alle afspraken natuurlijk wel omgezet worden, maar is het misschien toch iets minder werk dan wanneer je vanaf nul een meeting gaat organiseren.
 

Tuner111

Forumguru
Bram, jammer van alle voorbereidingen. Vraagje is het nu zo dat deze meeting min of meer gekopieerd wordt naar 4 oktober, of is dat toch een andere meeting?
In het geval je zaken door kunt schuiven naar 4 oktober, moeten alle afspraken natuurlijk wel omgezet worden, maar is het misschien toch iets minder werk dan wanneer je vanaf nul een meeting gaat organiseren.

Op 4 oktober is het een hele andere meeting. namelijk het gekende cars en coffee concept.. waar we heel andere uitwerkingen voor hebben geplant :)
 
Bovenaan Onderaan