Mijn eerste Skoda - New Fabia 1.6 Tiptronic

mistero

Nieuw lid
Deze week ga ik mijn eerste SKODA auto bestellen
Het is een New Fabia Allure 1.6 Tiptronic.

Aankoop Belgie bij garage Thuy
Prijs catalogus inclusief 21% btw en opties volgens de carconfigurator op www.skoda.be € 16.749,99
Korting reeds verkregen bij dealer, totaal : € 15400.00

Bekleding interieur
Style Grey - Dashboard Onyx/Silver

De extra opties zijn
Alarm met sleepdetectie
Elektrische open dak
Pack 'Roker'
Parking Distance Control achteraan
Alarm: - volumetrisch, - perimetrisch, - sleepdetectie.
CAPPUCCINO BEIGE Metallic

BINNENUITRUSTINGin de hoogte en diepte verstelbaar stuur12v stopcontact in de centrale consoleBrilhouderGesloten handschoenenkast in het bovenste gedeelte van het dashboard Gesloten handschoenenkast in het onderste gedeelte van het dashboardOpbergruimte in de voordeuren met flessenhouder (1,5l) Opbergruimte onder het stuur (links) Verluchtingsgaten omlijst in het zilverVerzilverde versnellingspookVier handgrepen, twee kledinghaken achteraan en twee leeslampjes vooraan Afdekking van de bagageruimte in 2 hoogte regelbaarMake-upspiegeltje voor het passagier Opbergmodule Opbergruimten in de voorzetels (achterzijde) Plafondlampje achteraan Sjorhaken in de kofferruimte Verzilverde deurklinken binnen 2 verstelbare hoofdsteunen vooraanBestuurderszetel in de hoogte regelbaar Neerklapbare achterbank 1/3 - 2/3 2 hoofdsteunen achteraanOpbergruimten vooraan Centrale console met opbergruimte en twee bekerhoudersBUITENUITRUSTINGBumpers in koetswerkkleurstalen reservewiel van normale afmetingenRadiatorroster in chroom (boven- en onderaan) 2 mistlampen voorraanin de hoogte regelbare koplamepnGetinte ruitenRuitenwisser achteraanDeurhangrepen in koetswerkkleurBuitenspiegels in koetswerkkleur Zijdelingse beschermstrips (zwart)Stalen velgen Hermes met sierdoppenFUNCTIONELE UITRUSTING BoordcomputerRadio CD danceToerenteller + Digitaal horlogeElektrohyralisch servostuurRadiovoorbereiding met 4 LS vooraan + afneembare dakantenne ¨Aerowiper¨-ruitenwisser vooraan 2 snelheden + 1 regelbare interval Semi-elektronische airconditioning Climatic Centrale deurvergrendeling met afstandsbedieningBuitenspiegels van binnenuit regelbaar (manueel) Elektrisch bediende ruiten vooraan Signaal 'Lichten aan' PollenfilterVEILIGHEIDSUITRISTINGENAbs +msrESP3-punts veiligheidsgordels voor- en achteraan Dubbele airbag voorraanZijdelings airbag voorraanUitschakelbare passagiersairbag3 de stoplichtStartbeveiligingssysteem TransponderKinderveiligheid op deuren achteraan Isofix' bevestigingspunten voor kinderzitjes

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het gezellige forum.
Het is hier een leerrijke boel en je zult hier ongetwijfeld er veel aan opsteken.
Je hebt een mooie wagen die rijkelijk uitgerust is gekozen. Dat capuccino beige is een mooie kleur. Al vind ik donkere kleuren beter passen bij een skoda . Eerlijker gewijs moet ik zeggen als ik een nieuwe zou kopen dat het ook een capuccino beige wordt, terwijl mijn huidige F1 een zwart pareltje is .

Bothje

Heel gewoon lid
Mooie kar man.
Krijg je in Belgie bij de Tiptronic wel flippers aan het stuur of is dat een extra optie?
Hier in Nederland was dat stuur niet te krijgen.

cvegreen

Forumguru
Ik begrijp dat ook nooit waarom mensen roken in hun wagen. Het is al zo'n kleine ruimte en daarin dan nog eens die stinkende en vervelende rook in blazen, bah. Ik heb tot op heden nog nooit een nieuwe wagen gekocht , maar als erin gerookt was geweest , kocht ik het nooit. Hij mocht nog zo mooi en rijkelijk uitgerust zijn en spotgoedkoop , ik moest het niet hebben . Je krijgt die stank er bijna niet uit en de aanslag op je interieur , echt walgelijk. Ik weet waarover ik spreek . Ik heb nog wagens gekuist in een garage om dan te koop te stellen , wel eentje waarin gerookt was geweest was gewoonweg het ergste . Op de tweede plaats kwamen de wagens die van boeren waren geweest. Op de derde plaats van zelfstandigen en ex leasing (al hadden we ex leasing niet vaak).

mistero

Nieuw lid
Andere configuratie besteld

Mijn auto is nu besteld
Het is een New Fabia Allure 1.6 Tiptronic.

Aankoop Belgie bij garage Thuy Hoboken
Ik heb mijn configuratie lichtjes gewijzigd dit heb ik de dag voor de bestelling gedaan, ik ben niet beinvloed door de verkoper.
Deze verkoper kent zijn stiel,levering half oktober

Prijs catalogus inclusief 21% btw en opties volgens de carconfigurator op www.skoda.be € 17.939 euro
Korting verkregen bij dealer, totaal : € 16.600 euro

Waarschijnlijk ga ik ook een We care contract afsluiten,
zo heb ik nooit kosten als er iets stuk gaat.
Dit zal per maand neerkomen op nog een 36 euro.

Bekleding interieur
Pulse sports interieur - Dashboard Onyx/Silver

De extra opties zijn
Alarm met sleepdetectie
Elektrische open dak
Pack 'Roker'
Parking Distance Control achteraan
Snelheidsregelaar
passagierszetel hoogte verstelbaar
Radiovoorbereiding 8ls
Maxi dot scherm
multifunctioneel stuur
CAPPUCCINO BEIGE Metallic

BINNENUITRUSTINGin de hoogte en diepte verstelbaar stuur12v stopcontact in de centrale consoleBrilhouderGesloten handschoenenkast in het bovenste gedeelte van het dashboard Gesloten handschoenenkast in het onderste gedeelte van het dashboardOpbergruimte in de voordeuren met flessenhouder (1,5l) Opbergruimte onder het stuur (links) Verluchtingsgaten omlijst in het zilverVerzilverde versnellingspookVier handgrepen, twee kledinghaken achteraan en twee leeslampjes vooraan Afdekking van de bagageruimte in 2 hoogte regelbaarMake-upspiegeltje voor het passagier Opbergmodule Opbergruimten in de voorzetels (achterzijde) Plafondlampje achteraan Sjorhaken in de kofferruimte Verzilverde deurklinken binnen 2 verstelbare hoofdsteunen vooraanBestuurderszetel in de hoogte regelbaar Neerklapbare achterbank 1/3 - 2/3 2 hoofdsteunen achteraanOpbergruimten vooraan Centrale console met opbergruimte en twee bekerhoudersBUITENUITRUSTINGBumpers in koetswerkkleurstalen reservewiel van normale afmetingenRadiatorroster in chroom (boven- en onderaan) 2 mistlampen voorraanin de hoogte regelbare koplamepnGetinte ruitenRuitenwisser achteraanDeurhangrepen in koetswerkkleurBuitenspiegels in koetswerkkleur Zijdelingse beschermstrips (zwart)Stalen velgen Hermes met sierdoppenFUNCTIONELE UITRUSTING BoordcomputerRadio CD danceToerenteller + Digitaal horlogeElektrohyralisch servostuurRadiovoorbereiding met 4 LS vooraan + afneembare dakantenne ¨Aerowiper¨-ruitenwisser vooraan 2 snelheden + 1 regelbare interval Semi-elektronische airconditioning Climatic Centrale deurvergrendeling met afstandsbedieningBuitenspiegels van binnenuit regelbaar (manueel) Elektrisch bediende ruiten vooraan Signaal 'Lichten aan' PollenfilterVEILIGHEIDSUITRISTINGENAbs +msrESP3-punts veiligheidsgordels voor- en achteraan Dubbele airbag voorraanZijdelings airbag voorraanUitschakelbare passagiersairbag3 de stoplichtStartbeveiligingssysteem TransponderKinderveiligheid op deuren achteraan Isofix' bevestigingspunten voor kinderzitjes

Bovenaan Onderaan