Meet & Greet : Spring edition - 22 Maart 2020

Wie komt er ?


  • Totaal aantal stemmers
    28

Tuner111

Forumguru
83998834_487800198598803_3160962145919696896_o.jpg


Beste Skodaforumers !

Net zoals elk jaar organiseer ik weer de voorjaarsmeeting.

Deze gaat door op 22 Maart 2020 !

Doel van de meeting is gewoon samenkomen en lekker praten over onze wagens en het bewonderen van al dit mooi.

We komen samen bij Protech Waasland.

"Gentseweg 309 B4,9120 BEVEREN-WAAS, België"


Inschrijven kan tot de dag ervoor.

https://www.facebook.com/events/456270408656716/

Dit was het vorig jaar !

Hopelijk zien ik jullie allemaal terug ! :)

Mvg, Bram Braeckevelt

Wie komt er ?

@Tuner111
....
 
Laatst bewerkt:

De Stip

Forumguru
Ziet er leuk en gezellig uit. Maar wat is de meerwaarde van andere merken ertussen? Ik kan me voorstellen dat die bestuurders ook trots zijn op hun bolide, maar die kunnen toch gaan shinen bij een ander evenement?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Ziet er leuk en gezellig uit. Maar wat is de meerwaarde van andere merken ertussen? Ik kan me voorstellen dat die bestuurders ook trots zijn op hun bolide, maar die kunnen toch gaan shinen bij een ander evenement?
Maar de bestuurders van die andere merken zijn wellicht ook hier actief en ondersteunen menig Skoda rijder opdat die ook kunnen shinen
 

leon-cupra

Forumguru
Ziet er leuk en gezellig uit. Maar wat is de meerwaarde van andere merken ertussen? Ik kan me voorstellen dat die bestuurders ook trots zijn op hun bolide, maar die kunnen toch gaan shinen bij een ander evenement?
Het is een meet & greet. De personen achter de nickname leren kennen, eens kunnen praten over een gemeenschappelijke hobby/ interesse.en dan doet het merk er niet aan toe. Het is nl geen autoshow. Uiteraard is het steeds mooi meegenomen dat er wat prachtige bakken staan.
 

Tuner111

Forumguru
Ziet er leuk en gezellig uit. Maar wat is de meerwaarde van andere merken ertussen? Ik kan me voorstellen dat die bestuurders ook trots zijn op hun bolide, maar die kunnen toch gaan shinen bij een ander evenement?

Wel waarom niet ? ik doe de meetings nu al x aantal jaar. en elk jaar zie ik helaas minder en minder mensen van het forum naar de events afzakken. daarom heb ik ook het open getrokken naar iedereen :)

het is toch ook gaaf om eens een lambo of ferrari in het echt te bekijken niet ? :D
 

Cordoba

Forumguru
Tsja tis weer weekend hoor, de oogjes lezen alles weer anders.....:pieker::lezen:

Hoezo? Als er gras op de auto van de buurvrouw groeit, is het toch niet vreemd om te denken dat de auto niet gebruikt wordt? :D Ik weet waar jij het over had Ed.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan