Achterkant, meer specifiek de achterlichten aangepast

leon-cupra

Forumguru
@De Stip
Dat is sterk dat je dat kan, zullen er niet veel je nadoen dezer dagen, ik kan het bv al niet en zal het waarschijnlijk ook nooit kunnen:nono:
Leeftijd zal er ook wel wat mee te maken hebben. Volgens zijn profiel is Stip 52, dan heb je al veel kunnen sparen en liggen meestal je maandelijkse kosten al wat lager. ;)
10 jaar geleden kon ik ook allemaal niet wat we nu doen. En "nooit kunnen" zou niet in je woordenboek mogen staan. In je leven (realistische) doelen stellen en er naar toe werken. Dan kom je er wel ;)
 

EdK

Forumguru
@EdK , wat is jouw rekeningnummer? Zal wat storten :pardon:
Dat doe ik je niet aan, eindig je als een zwerver in de riolen van antwerpen....:D
Wat ik probeerde te zeggen met me antwoord op je opmerking was dat jouw leven niet een ander zijn leven hoeft te zijn.
Dus maw je kunt wel een opmerking maken over ouder en meer geld, maar dat is voor een ieder anders !

Mensen gezien die dik in de schulden zaten met een netto salaris van 5000 eurie....:pieker:
Dus tsja jij kunt het dan wel voor elkaar hebben , maar dat wil zeker niet zeggen dat dit voor een ander geld !

Ohhja mbt mezelf, heb die paar eurotjes niet nodig, krijg voldoende van me werkgever om boven modaal te kunnen leven...
En tsja straks met die 30 miljoen er nog bij dan klaag ik helemaal niet meer, NEE ik leen geen geld uit....
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK, in mijn reactie stond ook "meestal" ;)
En je mag er wel vanuit gaan dat wanneer iemand in Nl een kodiaq sportline koopt en hem met de ing pin kan betalen, dat hij er al voor gespaard heeft en dus niet in de situatie "5000 netto en zwaar in de schulden" zal zitten.
Ging mij ook niet om de rekening te maken van een ander maar om aan te geven aan whitesuperb dat iedere situatie anders is.

En tja, we hebben het goed maar nemen daar ook risico's voor. En soms wordt dat beloond met een huurder die al een jaar zijn huur mooi betaalt en vandaag (ja, een zelfstandige werkt ook op zondag :deuk:) een koper gevonden voor de Fabia combi :yeah:
 

fanSkoda-VW

Donateur
@De Stip , alhoewel ik ING heb heb ik mijn Scala met de RABO kaart voldaan.
Daarna was de kaart duidelijk lichter geworden, en minder gewicht is toch milieuvriendelijker?
Nee hoor, je bent niet de enige, wss wel een van de weinigen (helaas).
Sterkte met het aanvullen van de rekening :D

grtsss
 
Bovenaan Onderaan